wtorek, 11 lutego 2014

Dlaczego faceci znikają i jak sobie z tym poradzić

Czy znacie taki scenariusz, że umawiasz się z facetem. Spotykacie się, może od kilku tygodni, a nawet miesięcy. Wydaje ci się, że wszystko jest na dobrej drodze. Jesteś szczęśliwa i pokazujesz to swoim zachowaniem.

I wtedy od znika...

Albo znika kompletnie, nie dopowiada na sms, nie odbiera telefonów, po prostu cię ignoruje. Albo jego zainteresowanie tobą i kontaktem z tobą stopniowo maleje. Ty piszesz do niego, a jemu zajmuje kilka godzin odpisanie. Nie dzwoni do ciebie tak często i nie inicjuje spotkania.

Kobiety najczęściej wpadają wtedy w desperację.. chcąc wiedzieć: dlaczego? Wtedy robią rzeczy, które pokazują mu, że bardzo im zależy na nim. Zasypują go pytaniami, czyhają na niego przed jego domem, śledzą jego profil społecznościowy. Obwiniają siebie za to, że on przestał się kontaktować. Jeśli doszło do czegoś takiego. Wtedy po prostu przestań.
Jeśli on nie chce z tobą kontaktu i ciebie ignoruje, nie poniżaj się bardziej  i nie zabiegaj o niego. Nie ma nic gorszego niż pokazanie facetowi, że tobie bardziej zależy. Ignoruj go również. Ten związek widocznie nie miał przyszłości i musisz się z tym pogodzić.

Jest oczywiście cień szansy, że on pod wpływem twojej ignorancji, odezwie się do ciebie i wtedy role się odwrócą.  Ale po kolei.. wyjaśnię, dlaczego faceci się wycofują, w najbardziej namiętnym momencie.

Dlaczego on nie powie ci wprost, że to koniec? Bo faceci nie potrafią rozmawiać o uczuciach. Dla niego, myśl o tym, że musi ci powiedzieć o zerwaniu i prawdopodobnie ty wybuchniesz płaczem, jest tak nie do zniesienia, że on po prostu tego nie zrobi. My kobiety mogłybyśmy godzinami rozmawiać o tym, co poszło nie tak, wyjaśniać sobie sprawy, obiecywać - faceci tego nie cierpią!

Dlaczego on tak nagle zerwał kontakt?

Faceci nie lubią czuć się jak w związku. Oni chcą być wolni. Być może wszystko poszło za szybko, być może nazwałaś go swoim chłopakiem po kilku spotkaniach, albo zaczęłaś planować przyszłość z nim? A może po prostu pokazałaś swoje zbyt duże zainteresowanie, byłaś cały czas dostępna? Faceci unikają związku, oni chcą pozostać samodzielni, nie chcą się tłumaczyć nikomu, nie chcą od nikogo być zależnym. Po pewnym czasie, oczywiście, sami wpadną w siec miłości i nie będą widzieć świata poza tobą, ale daj jemu na to czas. Po prostu nie pokazuj za bardzo, jak tobie zależy na związku. Raczej daj mu do zrozumienia, że czy z nim, czy bez niego będzie ci dobrze.

Co ty możesz zrobić?

Przestań się z nim kontaktować nie rób tego pod żadnym pozorem! Nawet jeśli będziesz miała wielką ochotę napisać do niego, co zabawnego ciebie dzisiaj spotkało, nie rób tego! Nie pozwól mu zabrać twojej godności. Jeśli on się do ciebie nie odzywa, olej go. Poruszysz jego ego i być może teraz on będzie o ciebie zabiegał bardziej.

Nie bierz tego do siebie. Prawdopodobnie, brak jego zainteresowania spowodował u ciebie myśli Co jest ze mną nie tak?  Co ja zrobiła? Czy znalazł kogoś lepszego ode mnie? Nic złego nie zrobiłaś. Jesteś wystarczająco dobra, ale dla kogoś innego, widocznie z tym facetem nie pasowaliście na tyle, aby powstał z tego związek. Najgorszą rzeczą, jaka może ci się przytrafić, to wzięcie tego do siebie, jako porażki. Musisz myśleć, takimi kategoriami, że tutaj na świecie są miliony mężczyzn i naprawdę nie zajmie ci długo zapomnienie o tym jednym, który nie był dla ciebie.

Bądź zajęta. Staraj się spędzać jak najwięcej czasu robiąc rzeczy, które nie będą dotyczyć jego. Nie sprawdzaj jego facebooka co 5 minut, czy już się z kimś umawia. Wiem, że to trudne, ale tak naprawdę kompletne odcięcie się - ulecza. Zauważysz to po pierwszym razie, kiedy spróbujesz. Zrób rzeczy, które zawsze chciałaś zrobić, ale brakowało ci czasu, idź pobiegać, obejrzyj film, zadzwoń do mamy. To nie tylko podniesie twoją samoocenę, ale też jeśli on zauważy, że jesteś zbyt zajęta, aby myśleć o nim, on poczuje stratę.

Słuchaj rodziny i przyjaciół. Oni naprawdę mają rację.

19 komentarzy:

  1. jak dobrze, że nie mam takich problemow :D aczkolwiek wspolczuje wszystki, ktorzy się tak bardzo przejmują, jeśli facet nie dzwoni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, jak to wytłumaczyć ... Jestem przytłoczony szczęściem, mówisz to i zdarza się dr Adeleke ... Omg! To jest bardziej jak cud. JesteśCie Bogiem posłanym do mnie... Kocham was i zawsze będę świadczył o waszych usługach dla innych ludzi, którzy również borykają się z problemami małżeńskimi. Przez całe życie składasz żywe świadectwo. Mój człowiek powrócił zgodnie z twoim słowem. Wszystko dzięki Tobie, dr Adeleke. Zawsze będę ci wdzięczny, błogosławię cię, błogosławię was! Zdrowia!!! Każdy, kto ma podobny problem w swoim domu małżeńskim powinien skontaktować się z tym wielkim caster zaklęcie, może to być pomocne. Skontaktuj się z dr Adeleke na swojej stronie internetowej lub e-mail.
      Adres e-mail: aoba5019@gmail.com
      Zadzwoń / WhatsApp numer: + 27740386124

      Usuń
    2. Oto moje świadectwo z Heart Warming zadłużony klient (Anita ze Stanów Zjednoczonych) Sir musiałem odpisać do ciebie, choć jestem w pracy teraz poinformować, że zaklęcie z powodzeniem pracował, a on wrócił do mnie tak jak pan powiedział, że sir. Piękna czerwona róża została właśnie przywieziona do mojego miejsca pracy od człowieka, z którą się z tobą skontaktowałem 20 marca. Sir jestem tak szczęśliwy, aby powiedzieć to całemu światu teraz, że wrócił do mnie przez potężne zaklęcia wczoraj około 6:00pm. Wszystko wyszło tak, jak pan to powiedział. Nie ma już wątpliwości. Trudno mi w to uwierzyć. To naprawdę zaskakujące! Dziękuję bardzo dr ADELEKE za tkanie magiczne moce na mnie, i zjednoczenie mnie i mojego ex wraz z najwyższej mocy. kontakt w celu uzyskania pomocy za pośrednictwem WhatsApp +27740386124 lub e-mail: aoba5019@gmail.com

      Usuń
  2. właśnie to przechodzę po ponad 5 latach bycia razem.. i chciałabym tylko usłyszeć prawdę, bo z dnia na dzień tak oo się nie zrywa, mówiąc dzień wcześniej, że się kocha.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tydzen po roku bycia razem zostawił mnie chłopak, dla dziewczyny którą znał dwa tygodnie. Ona miała 17 lat, on 22 ja 23. Któregoś dnia po prostu zerwał kontakt. Wyciągnełam od niego prawdę. Twierdził że mnie kocha, tęskni, żależy mu na mnie, ale Sabina zawróciła mu w głowie i już nic nie poradzi. Nie poddałam się. Zamówiłam urok miłosny ze strony http://magicznerytualy.pl , po 4 tygodniach powrócił prosząc o przebaczenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Idiotyczna sprawa: po zerwaniu jednak się sam chciał pogodzić, pogodziliśmy się, znów się chciał normalnie spotkać, potem zapomniał o tym, potem jeszcze złożył życzenia urodzinowe i przestał się odzywać... Tchórzostwo jak dla mnie. Może mu się nagle odwidzieć?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znalazlam ren artykoł i chyba był mi potrzebny by zrozumiec siebie.Mam podobnie niestety.Poznalam faceta na internecieponad mc pisalismy codziennie zarywalismy noce.Po 3 tygodniach dalam mu numer telefonu.Spotkalismy sie 4 razy poznala moje dzieci.Mówil ze kocha ze chce z nami byc.Mieszka 50 km ode mnie.Zachowywal sie i mowil rzeczy takie jakby mu zalezalo.Ja sie zanagazowalam dzieic pytaja o niego i naggle coraz mniej pisal i wkoncu cisza.Wkurzylam sie i napisalam mu spierdalaj i nie pokazuj sie wiecej.Jednak on juz wczesniej dziwnie sie zachowywal.Wchodzil na fb i nie pisal fgdzie codziennie klikalismy godzinami.Zablokowal mnie na fb.Pislam kilkanascie smsow poznizalam sie ze mi zalezy itp,troche ze czuje zal i mnie zranil i nic.Ciezko mi z tym.Prawie 4 lata sama a tu pojawil sie ktos kto skradl mi serce kladl mi glowe na kolanach i mowil ze kocha.Zachowywal sie tak prawdziwie i to super podejscie do dzieci.Smutno mi nie umiem sobie z tym poradzic czekam na sms.Wiem on powienien zawalaczyc i ten artykół jest bardzo mądry:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda chce być kochana a za słowo "kocham" da się pociąć i posolić. Są racy co na tym żerują

      Usuń
  7. "Słuchaj rodziny i przyjaciół. Oni naprawdę mają rację." totalna głupota, mogą mieć rację,ale nie muszą, trzeba mieć własny rozum

    OdpowiedzUsuń
  8. Oto moje świadectwo z Heart Warming zadłużony klient (Anita ze Stanów Zjednoczonych) Sir musiałem odpisać do ciebie, choć jestem w pracy teraz poinformować, że zaklęcie z powodzeniem pracował, a on wrócił do mnie tak jak pan powiedział, że sir. Piękna czerwona róża została właśnie przywieziona do mojego miejsca pracy od człowieka, z którą się z tobą skontaktowałem 20 marca. Sir jestem tak szczęśliwy, aby powiedzieć to całemu światu teraz, że wrócił do mnie przez potężne zaklęcia wczoraj około 6:00pm. Wszystko wyszło tak, jak pan to powiedział. Nie ma już wątpliwości. Trudno mi w to uwierzyć. To naprawdę zaskakujące! Dziękuję bardzo dr ADELEKE za tkanie magiczne moce na mnie, i zjednoczenie mnie i mojego ex wraz z najwyższej mocy. kontakt w celu uzyskania pomocy za pośrednictwem WhatsApp +27740386124 lub e-mail: aoba5019@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem, jak to wytłumaczyć ... Jestem przytłoczony szczęściem, mówisz to i zdarza się dr Adeleke ... Omg! To jest bardziej jak cud. JesteśCie Bogiem posłanym do mnie... Kocham was i zawsze będę świadczył o waszych usługach dla innych ludzi, którzy również borykają się z problemami małżeńskimi. Przez całe życie składasz żywe świadectwo. Mój człowiek powrócił zgodnie z twoim słowem. Wszystko dzięki Tobie, dr Adeleke. Zawsze będę ci wdzięczny, błogosławię cię, błogosławię was! Zdrowia!!! Każdy, kto ma podobny problem w swoim domu małżeńskim powinien skontaktować się z tym wielkim caster zaklęcie, może to być pomocne. Skontaktuj się z dr Adeleke na swojej stronie internetowej lub e-mail.
    Adres e-mail: aoba5019@gmail.com
    Zadzwoń / WhatsApp numer: + 27740386124

    OdpowiedzUsuń
  10. Dr Аgbazara-świetny człowiek, ten lekarz pomoże mi odzyskać mojego kochanka Jenny Williams, który zerwał ze mną 2 lata temu z jego potężnym zaklęciem, i dzisiaj wróciła do mnie, więc jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub zadzwoń / WhatsApp +2348104102662. I rozwiąż swój problem jak ja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Całkowicie ufałem doktorowi ADELEKE całkowicie od czasu, kiedy rozmawiałem z nim w okresie, gdy mój narzeczony opuścił mnie po 5 latach naszego związku, rozpoczął pracę nad zaklęciem na moim narzeczonym i dał mi tyle zapewnienia i gwarantował, że jedzie żeby mój narzeczony stanął na nogi w ciągu zaledwie 24 godzin od rzucenia zaklęcia. Byłem tak pewny swojej pracy i tak jak powiedział na początku, mój narzeczony w końcu do mnie wrócił, tak, wrócił z całym sercem, Miłością, troską, emocjami i kwiatami, i teraz jest lepiej. Bez wahania poleciłbym tego potężnego rzucającego zaklęcia każdemu, kto potrzebuje pomocy .. kontakt: Dr ADELEKE na WhatsApp +27740386124 lub e-mail; aoba5019@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dr Adeleke jest afrykańskim kapłanem voodoo i potężnym rzucającym zaklęcia miłosne. Z wielkim szacunkiem i honorem dla prawdziwego rzucającego zaklęcia, dr Adeleke, który przywiózł moją dziewczynę po walce, którą z nią toczyłem. Widziałem różne świadectwa tego, jak dr Adeleke ma pomogło tak wielu ludziom odzyskać partnerów. Skontaktowałem się z doktorem Adeleke w sprawie zaklęcia miłosnego, a on zapewnił mnie, że odzyskam swojego partnera w ciągu 24 godzin, kiedy zaklęcia zostały rzucone. Tak jak powiedział, moja kobieta wróciła i błagała o przebaczenie. wszystko dzięki wspaniałemu człowiekowi dr Adeleke, więc moja rada jest dla wszystkich, którzy mają ten sam problem, aby skontaktować się z nim przez EMAIL: aoba5019@gmail.com
    Whats-App: +27740386124

    OdpowiedzUsuń
  13. Idiotyczna sprawa: po zerwaniu jednak się sam chciał pogodzić, pogodziliśmy się, znów się chciał normalnie spotkać, potem zapomniał o tym, potem jeszcze złożył życzenia urodzinowe i przestał się odzywać... Tchórzostwo jak dla mnie. Może mu się nagle odwidzieć? Interesuje mnie odpowiedz na to pytanie

    OdpowiedzUsuń
  14. Mąż zostawił mnie dla młodszej kobiety i byłam zdruzgotana. To było tak, jakby miała go pod wpływem złego zaklęcia, Saul z dnia na dzień zwrócił się przeciwko mnie bez żadnego ostrzeżenia. Zdarzyło się to w zeszłym roku, byłem zdesperowany, więc korzystałem z każdej strony rzucania zaklęć, którą udało mi się znaleźć, bez żadnych rezultatów. Przyjaciel wysłał mnie do dr Adeleke i skontaktowałem się z nim. Zaczął ze mną pracować w czerwcu. Dzięki całej jego wspaniałej pracy, mój mężczyzna i ja znów jesteśmy razem. Jestem tak szczęśliwy i zaszczycony, że mam po swojej stronie tak wspaniałą osobę jak ty. Dziękuję Ci! Skontaktuj się z aoba5019@gmail.com i na WhatsApp: + 27740386124

    OdpowiedzUsuń