poniedziałek, 6 stycznia 2014

Jak go odzyskać po zerwaniu.

On zerwał z tobą.

Powody mogą być różne, ale jeśli chcesz go odzyskać z powrotem, masz spore szanse!

Czas po zerwaniu, to najgorszy czas na podejmowanie decyzji i na jakiekolwiek działanie. Wiem, że masz ochotę pisać do niego, jak bardzo go kochasz. Chcesz z nim wszystko jeszcze raz obgadać, powiedzieć jak bardzo ci zleży i że teraz będzie inaczej. Nie rób tego pod żadnym pozorem! 

Prawdopodobnie twoje przyjaciółki, rodzina, radzą ci, abyś dała sobie z nim spokój, ale ty nie możesz przestać o nim myśleć, przeglądasz jego profile społecznościowe, w obawie, czy już sobie kogoś nie znalazł.

Jeśli do niego piszesz, on być może nie odpisuje, albo odpisuje zdawkowo, bez szczególnego zainteresowania. On wie, że tobie na nim zależy, nie musisz mu tego mówić za każdym razem, zwłaszcza po tym jak on z tobą zerwał.

Kobiety najczęściej przesadzają, próbują na siłę przekonać byłego chłopaka, że to był błąd i że są dla siebie stworzeni. W ten sposób się poniża. Dlaczego ma obchodzić ją ktoś, kto ją zranił, porzucił i jej nie che? To on wiele stracił, to on powinien cierpieć i poczuć tę pustkę. Daj mu tylko szanse na to. Daj mu szansę, żeby zatęsknił za tobą.

Faceci też przeżywają rozstania, ale po czasie.

W pierwszych dniach po rozstaniu, on czuje się WOLNY! Może iść gdzie che, z kim chce i nikt mu nie stoi nad głową z pretensjami. Byc może umówi się z kimś, ale to nie będzie nic poważnego, on po prostu jest nareszcie wolny. Tak myśli on. Do czasu.

Jeśli byliście w długim związku i macie wiele wspólnych historii, wasz związek przechodził już małe kryzysy, to jest duża szansa na to, że on wróci do ciebie z podkulonym ogonem.

Pierwsza zasada to BRAK KONTAKTU!.

Krótko po rozstaniu, nie odzywaj się do niego pod żadnym pozorem pierwsza. Jeśli on napisze do ciebie, odpisz krótko, że wszystko ok i że jesteś zajęta i nie masz za bardzo czasu rozmawiać. Nie rozpisuj się za bardzo. To uderzy w jego ego i będzie on zdumiony tym, że  tak dobrze radzisz sobie z zerwaniem. On będzie zdezorientowany! Przecież miałaś cierpieć, płakać za nim, błagać go żeby wrócił do ciebie. A ty, tymczasem dobrze się bawisz.

Bądź zajęta, skoncentruj się na sobie, nie bądź dostępna cały czas, nie publikuj na facebooku żadnych statusów. Żadnych.

Często wychodź, znajdź nowe hobby - łatwo powiedzieć, kiedy ty umierasz z tęsknoty i jedyne co chcesz robić, to leżeć w łóżko i płakać? Zmuś siebie, ugotuj coś dla rodziny, obejrzyj film, czytaj blogi, cokolwiek. Biegaj, zapisz się na basen, albo pojedź na wycieczkę.

3 MIĘSIĘCZNA ZASADA

Po około 3 miesiącach on zapragnie do ciebie wrócić. Tyle potrzebują faceci, aby zrozumieć co stracili. Jeśli wytrzymasz tyle i pokażesz mu, że radzisz sobie świetnie bez niego, a nawet kiedyś mimochodem dodasz, że to było dobra decyzja o zerwaniu, on ciebie zapragnie z powrotem.

Uderzysz w jego ego. Staniesz się samodzielna, pewna siebie i on będzie wiedział, że był tylko opcją i jak wiele stracił. Z czasem złe chwile odejdą w niepamięć i on będzie pamiętał tylko o dobrych momentach. W jego pamięci będziesz najwspanialszą kobietą na świecie, zdobycie cię ponownie  będzie dla niego wyzwaniem (jeśli ty za szybko nie wpadniesz w jego ramiona). Zachowuj się tak jak na początku waszej znajomości. Bądź dziewczyną, w której się zakochał. Nie rób mu wyrzutów, że cie zostawił.

Ostrzegam cię jednak. Z czasem może się okazać, że ty go już nie będziesz chciała i żyje ci się lepiej niż z nim! Po 3 miesiącach, będziesz zmogła spojrzeć na wszystko z dystansem i podjąć decyzje, czy pozwolić mu cię zdobyć jeszcze raz.

56 komentarzy:

  1. Mam problem. Moj były chłopak spotykal się ze swoją koleżanka kilka miesięcy, calowali się itp. Ogolnie to mnoe zdradzil. Zerwał ze mna przez to. Jednak piszemy ciagle ze sobą. On powiedzial ze musi zobaczyc czy za mna tęskni. Niedawno napisal mi ze tak bardzo nie tęskni. Chcę do niego wrócić, ale nie wiem co Mam zrobić. Dodam, ze byliśmy 4,5 lata w zwiazku. Pomocy!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jak wszystko sie potoczyło ?

      Usuń
  2. Mój chłopak zostawił mnie pare dni temu , ( zaczął od zrywania przez telefon , bo bał się że na żywo nie da rady...) jednak nadal coś do mnie czuje ale ma mętlik w głowie. Stwierdził że nie widzi ze mną przyszłości , mimo że planowalismy razem trochę rzeczy , stwierdził też że nie wie czy chce się widywać ze mną i przyjaźnić...Pisał do mnie ostatnio smsy , pytal jak sie czuje , martwi się o moje zdrowie i wspomniał że płaczę trochę i myśli o naszej rozmowie... Nie wiem co o tym sądzić , nie wiem co mam robić ? Był w szoku gdy usunełam go ze znajomych z fejsa , później zaproponowałam że jak ma ochotę to może mnie zaprosić znowu , przyjełam jego zaproszenie...Dzisiaj znowu wysłał smsa i pytał się o moje zdrowie...Nie wiem jak to wszystko mam rozumieć i co zrobić aby zatęsknił i pożałował tak aby chciał się starać . Pomocy !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zostałam zostawiona przez chłopaka....Zamówiłam urok miłosny i po 2 tygodniach jest znowu mój:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczesciara,tez bym chciała mój jest w Irlandii i dopiero w maju przyleci do Polski ehh i ja nic zrobić nie mogę,kontakt z nim zerwalam,tak mi radzili znajomi jak zateskni to sam napisze,nic na siłę

      Usuń
    2. Witam :) jak i gdzie zamówiłaś urok miłosny i jak on działa?

      Usuń
  4. Mnie też chłopak zostawił ale na początku stycznia a po tygodniu juz nie jest taki pewnien tego ze juz nie chce ze mna byc.. kocham go a czy bedzie moj tego nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też chłopak zostawił po 2 latach, powiedział mi ze był ze mną tylko ze współczucia, nie z miłości :( jeszcze choruje na niedoczynność tarczycy ehh a ja go tak kocham, czekam aż się odezwie do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. My zerwalismy dzis. Przez to ze za szybko sie wygadalam. Poniewaz robilam test ciazowy i byly 2 kreski dodam ze wczesniej sie pokłóciliśmy i chcial juz wtedy zerwać. Pojechal w nocy po test rano go zrobilam i byla tylko jedna kreska. Powiedzial ze chce go wrobic. Dodam tez ze kiedys bylismy ze soba 4lata potem na 5miesiecy sie rozstaliśmy i po tym czasie do siebie wrocilismy a teraz znowu zerwalismy. Bardzo go kocham

    OdpowiedzUsuń
  7. Czesc. Byłam z chłopakiem ponad 5 lat uważam ze był to fantastyczny związek jednak 2 tygodnie temu zemna zerwał... pisałam blagalam prosiłam on stwierdził że nie można ze mną juz żyć ze ma mjie dosc ze mam mu dać spokój ze z tego nic już nie bedzie itd ciągle się kłócilismy ale ja tego nie zauwazalam... jeszcze jakiś czas temu mówił ze kocha ze nie wyobraża sobie życia beze mnie mieliśmy tyle planów... w zeszłym roku w marcu zerwalismy na miesiąc ale wróciliśmy do siebie w sumie ja go przekonałam. Staram się do niego nie pisać ale to jest takie ciężkie. .. proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć byłam z chłopakiem ponad 7 lat, zerwał ze mną w grudniu bo nie jest pewny co tak naprawdę do mnie czuje, lecz jak go prosiłam żeby mi powiedział że mnie nie kocha to on mi mówi że to jest wbrew jego woli na początku pisałam błagałam go o spotkanie lecz już od 3 tygodni nie mam z nim kontaktu czekam aż on się odezwie ale czy sie doczekam to nie wiem

    OdpowiedzUsuń
  9. 2,5 roku temu poznałam mężczyznę i wydawało mi się że to facet mojego życia!
    Przez pierwszy rok było cudownie! Tom mieszkał w Niemczech a ja w Polsce. Przyjeżdżał do mnie w każdy weekend pokonując ok 800km! Spędzaliśmy razem cudowne chwile.
    Po roku postanowiliśmy że zamieszkamy razem w Niemczech. Wynajęliśmy mieszkanie. Zabrałam dzieci i wyjechałam do ukochanego. Po miesiącu zaczęly się problemy. Mój ukochany budował między nami mur którego nie mogłam przebić. Mówił że ma problemy i potrzebuje czasu. Przez pół roku kochaliśmy sie zaledwie 4 – 5 razy! Po 8 miesiącach rozstaliśmy się, ale ja go wciąż kochałam. Zamówilam urok miłosny ze strony http://urokmilosny24.pl – znowu jest mój. I znowu jest jak na początku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwaga kobieta z urokmilosny24.pl wyłudza pieniądze, mnie naciągnęła na 600zł i brak kontaktu, nie odprawia żadnych rytuałów, chyba tylko śmieje się z naiwniaków, to wielka oszustka! przestrzegam!!!!

      Usuń
    2. Jeśli ktoś chce sprawdzony urok miłosny to polecam bodajże Itona pomógł mi kilka lat temu i wciąż odprawia rytuały więc musi być skuteczny. Mi naprawdę bardzo pomógł, bez niego nie dałabym rady.

      Usuń
  10. Zerwał ze mną ( wiem, że to w większej mierze moja wina ) zanim przeczytałam tego bloga, od dwóch tygodni stosuje wszystkie zasady, znam swoja wartość, i jestem cierpliwa , niezależna i po rozstaniu wyjechałam , w piekne miejsce, gdzie cały rok swieci Słońce ( tęsknie, ból serce rozdarte na części ) tam pracuję i mam przyjaciół. Napiszę za miesiąc, dwa co z tego wyszło. Bo chcę Go odzyskać, On jest wyjątkowy, a Ja byłam z miłości zaborcza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam właśnie taką sytuacje. Tylko, że zaraz po rozstaniu robiłam właśnie to czego nie można robić. Dzwoniłam, pisałam, prosiłam, błagałam i nawet wylądowałam z nim w łóżku, po czym powiedział, że to nic nie znaczyło... Nie wiem czy te rady są w stanie mi jeszcze pomóc po tym co odwaliłam..... Nie wiem już co mam robić..... Boję się, że już tak bardzo go zniechęciłam....

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie zostawił Facet po ponad 2 latach związku...trochę ponad 2 tygodnie temu.
    3 raz z tego samego powodu.
    Mimo, że było to rok temu... i mimo, że nie zrobiłam od tamtej chwili nic złego, tak jak mu obiecywałam... z dnia na dzień powiedział mi, że się różnimy... że się nie zgrywamy... jedna wielka bzdura... kilka minut wcześniej przed tym jak mnie zostawił mówił, że mnie kocha.
    Tym razem nie prosiłam... nie tłumaczyłam... nie mówiłam nic... napisałam tylko list do Niego i się nie odzywałam. Miało być to "podsumowanie tego co czuje i myślę.". On chciał zerwać kontakt, ale zgodził się go ze mna utrzymywać jeśli nie będę miała nadziei. Zgodziłam się.
    Jednak prawda jest taka, że oszukuje w ten sposób siebie i Jego. Mam nadzieje, pragnę go, kocham go... rozmawiamy prawie codziennie... 2 razy doszło między nami do pewnego zbliżenia... choć z początku się wahałam, przekonał mnie "nie skrzywdzę Cię"... nie żałowałam...
    Kiedy nie odzywałam się do niego 2 dni napisał do mnie z pytaniem czemu się do niego nie odzywam, bo twierdził, że doskonale wiem, że On nie odzywa się pierwszy... to prawda wiem to. Od tamtej chwili rozmawiamy codziennie... miałam wrażenie, że trochę tęskni, ale to było mi na rękę. Bo pomyślałam, że skoro tak jest... to kiedy się wycofam... On wtedy naprawdę zatęskni, ale chciałam, żeby miał "za czym zatęsknić".
    Boje się jednak, że to nic nie da i po prostu będzie milczał i milczał... aż w końcu o mnie zwyczajnie zapomni, albo znajdzie inną.
    Bardzo za nim tęsknie, naprawdę.
    Cieżko mi.
    Mieliśmy takie plany... pragnął dziecka ze mną, bardzo mnie nakłaniał na ciąże, ale ja chciałam najpierw ślubu. To było zaledwie troche ponad miesiąc temu...
    Chcę żeby wrócił, kocham go!

    OdpowiedzUsuń
  13. a czy po paru dniach/tygodniu moja przyjaciółka może z nim o tym wszystkim szczerze pogadać ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Po 3 miesiacach ze mna zerwał chlopak przez telefon. Pisał że chce być wolny jak ptak. Byłam wtedy zalamana i napisalam mu ile dla mnie znaczył i w ogóle oraz kim dla mnie teraz jest. 3 dni płakałam potem pisałam z nim i pytałam dlaczego, ale ten cały czas swoje że chce byc wolny i mam zroaumirc. Potem od koleżanki dowiedzialam się że pisał z nią o tym i napisał o mnie samedobre rzeczy a o sobie zże jest frajer że dupek z niego. Po tym pogadalam z nim że to nie było dla mojego dobra i w ogóle. Potem napisał że zerwał vo chce mi pokazać że potrafi się zmienić na lepsze tak jak kiedyś. Po tygodniu spotkalismy się mówił że zdania nie zmieni że ma dosc związków i wszystkiego to też moja wina bo robiłam kłótnie a on dawał powód i to też jest przyczyna. Potem powiedzialam mu że sie poddaje na koniec przytulil i mówił ze mam mu nie płakać. Jak byłam w domu całą drogę płakałam i w domu łącznie 2 godziny GGłowa bolała strasznie. Potem weszlam na fb pisałam mu ze go nie posluchalam i 2 godz całą drogę a pierztna mokra wkurzyl się na siebie i poszedł odreagowac. W nocy nie spalam 1 łzy leciały rano potem kolejne 2. Wtedy kiedy sie spotkalismy mówił ze on kontaktu nie chce stracić i przyjacielem chce być zgodzilam się. Po paru dniach uswiadomilam sobie że ja tak nie potrafię. To była jego decyzja o zerwaniu i zapomnieniu o sobie nie moja a cierpie. Nie chce o nim zapomniec i chce go kochać. On mówił że zapomni i przestanie kochać. Teraz szkoła widujemy się codziennie rozmawiamy i nie zapomnimy o sobie a kontakt może nam tylko bardzo to utrudnić. Z jednek strony chcę kontaktu ale z drugiej nie kocham go na zaboj ale muszę zapomnoec i nwm co mam zrobić. Pytałam się czy mamy jeszcze jedna szansę ale on że nie. To te wakacje nas poróżniły podczas szkoly mówił ze noe ma zamiaru zrywać że nie chcę stracić ale on zuca slowa na wiatr. Od sierpnia zaczęły sie problemy i zakonczyly sie zerwaniem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Po rozstaniu nie potrafiłam dojść do siebie. Kolezanka namówiła mnie do tego żebym skorzystała z rytualisty perun72@interia.pl aby on do mnie wrócił. Zamówiłam i nie zawiodłam się. Chłopak powrócił a nasze szczęście jest ogromne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam pytanie do osób które piszą o rytualach czy to naprawdę działa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. daj spokój dziewczyno to naciagacze ..wpakujesz sie tylko w klopoty gorsze niz masz teraz po rozstaniu

      Usuń
  17. jest tu ktoś jeszcze? po ponad roku facet mnie zostawił..powiedział, że coś w nim 'wygasło'.. myślicie, że jakoś to przeżywa? że wróci? ja sobie strasznie nie radzę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a oczywiście były teksty: bardzo mi zależy na naszej znajomości, bardzo zależy mi na Tobie, zadzwoń jak będziesz potrzebować żebym wpadł' ... tak naprawdę nie odzywamy się dopiero 1 dzień..to cholernie boli :(

      Usuń
    2. musisz dać sobie radę, my kobiety musimy być silne! sama to sobie powtarzam codziennie...
      a jak sytuacja odezwał się? wrócił?

      Usuń
  18. No dobra.to ja do tego tekstu....niby sie wie.ale oczywiscie zareagowalam inaczej...krotko opowiem...byla dyskusja 2 tyg przez telefon bo byl akurat 500 km dalej.w sumie nie dyskusja tylko moje zale.jakas deprecha byla juz zaistniala.z wczesniejszych wydazen.ale on jak najbardziej pocieszal i nadzieje dawal.znosil cierpliwie.a jest malo cierpliwy typ.i dzien przed tym nom zjechal powiedzialam ze sie poddaje.ze juz minwieary w jego uczucia brak (jak mowilam skupiam sie na ostatnichbwydarzeniach bo bym musiala caly rok tu opisywac).ze ja mu nie warta walkinjestem.ze mowi tylko a jak przyjdzie co do czeho to nie ma.a on na to ze akzeptuje bi ca ma zrobic jak go nie ma.no i na tym koniec.odezwalmsie tylko w nocy po tym -spij dobrze.a jak nastepnego dnia wrocil.nie pojawil sie .i kolejnego dnia tez nie a byl to weekend.wiec zaczelam wyrzuty ze olal,zranil itp.on na to odpisal ze przeprasza ze wie,ze musi i chce sie zmienic.i 2 dni znowu nic.potem byl wtorek i dzien kobiet.wyslala kwiaty jakby nigdy nic.mowi pogadamy w piatek bo czasu brak.to ja nie wytrzymalam o niby czemu czekac....i to tak w te i we wte bylo...przy tym mase agresji i pretensji juz z mojej strony ktorych nigdy nie bylo.teraz wiem ze tym tez tylkp pogorszylam ale do cholery.cisnelam na rozmowe i spotkanie.raz do niego doszlo bo wkoncu ja do niego sie wybralam.oczywiscie zly moment.ale jako tako bylo dobrze.do kolejnego spotkania.doszlo do starcia bo wyniknelo z roznych postanowiem ktore w miedzy czasie wyniknely.i jako ze on typ ze 5min potem jest znowu ok..odpuszczone i bez wojny caly dzien.ale lekki dystans byl.na to wieczorem zahaczylam jego ukochanym autem.co prawda bez rysy nawet ale wybuchnal.i konoec.ja wiedzialam ze to nie byl powod tylko to juz w nim siedzialo od rana.i po tym nagle jak nogdy zaczal ignorowac cale 2 dni.odrzucal polaczenia.sms bez reakcji.totalny mur.a ja 2 dni znowu do niego.i z placzem.na on nljako ze zawsze wspolczucie i szacunek ale bez czasu.to mowi ok.pogadamy dzis.tylko tak wlasnie mnie te 3 tyg w sumie zbywal.coezko mu to przychodzilo zawsze bo twierdzi ze nie umie i nigdy takich rozmow prowadzic nie musial.ze to pierwszy powazny zwiazek i z osoba emocjonalna jak ja bo nieco zimny typ jest i nie umie.do rozmowy nie doszlo wiec ja znowu w szal.bo sygnaly ze chce ale kurde nic z tym nie robi.az wkoncu tak cisnelam.i wkoncu napisal..ze nie chce ze juz nie teskni ze nic z tego juz noe bedzie.to ja za telefon i placz.lament i prosby.ze ani szansy nie dal.ze moze i ja winna i teraz rozumiem.no to jako tako bylo ale stwierdzil ze uczucia ktore ma juz na zwiazek nie starcza.a ja na to ze yo te klotnie go tak zniechecily.ze trzeba teraz czas razem ale w sympati znowu.no jakos to loszlo.3 dbi trwalo.planowany wyjazd i jeszcze posze spij dobrze skarbie...czy dzwonilosmy.a ja wyczulam ze wypity juz.a wypity i wyposzczony.zle przeczowalam.pojechalam nastepnego dnia bo sie noe odzywal.a tu niespodzianka.zdrada.zszedl na dol i sie przyznaal.ze to jego ex.bo ta tylko czekala.juz zawsze.mimo ze on jej nigdy juz nie chial bo to tylko zabawa byla i ja wyrzucil wkoncu.ale wyczula moment i sie pojawila.jego przykrosc z tego powodu dopiero 2 dni po tym wyjawil.ale nie bylo mowy o tesknocie czy przeprosinach.tylko ze wie ze wszystko zawalij i ze super jestem.ale juz wszystko popsute bylo i z jego strony umarlo....na tym stoje.tzn gdzie? Pod wplywem emocji i moim naciskiem takie slowa padly.czy juz naprawde przestal kochac..tak z dnia na dzien w sumie.i to jest to czego nie ogarniam.nie dalam mu czasu na namysl.cisnelam co dnia.bombardowalam smsami.zmeczylam go tym o zdenerwowalam.szacunek mial zawsze.tylko co z miloscia.teraz juz ani nie odbiera.jest szansa ze jak w spokoju zostawie to zateskni.mamy piekny czas za soba i caly rok byl bez klotni.to bylo jednorazowy kryzys

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krotko mowiac.zlamalam wszystkie zasady obowiazujace u gory. Pytanie czy da sie z tym cos zrobic.on juz ma alergie na mnie jak narazie.bo co ma powiedziec tez.twierdzi ze jakos nie wyszlo i uczucia to zamalo na odbudowe zwiazku.ale pare dni temu ze to nie winna.ze to jego blad.ze nie wiedzial ze mnie na tak pograzyl..... ze to ja jestem ta jedyna ktora wszystko robila jak nalezy.pomozcie.nie wiem co robic.jestem zalamana..
      Ps.wybaczcie brak polskich znakow i bledy-ja bardziej niemka jak polka juz

      Usuń
  19. cieszę się, że jeszcze ktoś tutaj zagląda, może któraś z was mi coś doradzi :) moja sytuacja jest dość dziwna. 3 tygodnie temu zerwał ze mną chłopak, nie byliśmy długo ze sobą zaledwie 2 miesiące ale znamy się od 2 lat, gdyż studiujemy razem i to wszystko komplikuje.. byliśmy ze sobą szczęśliwi, i oboje bardzo uparci i zbyt dumni. Ja się denerwowałam, że utrzymuje kontakt ze swoją byłą a on mi zarzucał, że mu nie ufam i nie potrafiliśmy rozwiązać tego problemu przez co często się kłóciliśmy w końcu nie wytrzymałam i napisałam mu kilka pijackich sms'ów. On następnego dnia przyjechał i powiedział mi, że nie pasujemy do siebie i że to koniec. Wtedy jeszcze to do mnie nie docierało więc się tylko zaśmiałam. Porozmawialiśmy chwilkę i on wyszedł. Wybiegłam za nim powiedziałam że mi zależy i nie chcę żeby to tak się skończyło, on tylko powiedział, że wie o tym ale to nie ma sensu nie mogąc tego słuchać odwróciłam się i pobiegłam do domu. Wymieniliśmy jeszcze kilka sms'ów i od tamtej pory się nie odzywa do mnie. Aż tak mu na mnie nie zależało? aż tak mu byłam obojętna? nie rozumiem tego.

    OdpowiedzUsuń
  20. To ja też tu napiszę.. Spotykałam się z moim chłopakiem 7 lat.. Poznaliśmy się przez internet i cały czas był to związek na odległość.. w tym czasie miał 3 kryzysy że nie wie czy mnie kocha i za każdym razem udawało mi się go przekonać.. Az do wczoraj.. Przyjechał do mnie i powiedział że za długo okłamuje i siebie i mnie i że to nie jest decyzja ostatniego tygodnia ani miesiąca.. Że nie kocha mnie już i nie pokocha.. Że nie będzie mu mnie brakować.. Moje życie się zawaliło.. Nie wiem jak mam funkcjonować.. Nie jem od 3 dni.. Tylko płaczę bo zanim przyjechał wiedziałam co się stanie.. Co mogę zrobić? Błagam o pomoc..

    OdpowiedzUsuń
  21. To ja też tu napiszę.. Spotykałam się z moim chłopakiem 7 lat.. Poznaliśmy się przez internet i cały czas był to związek na odległość.. w tym czasie miał 3 kryzysy że nie wie czy mnie kocha i za każdym razem udawało mi się go przekonać.. Az do wczoraj.. Przyjechał do mnie i powiedział że za długo okłamuje i siebie i mnie i że to nie jest decyzja ostatniego tygodnia ani miesiąca.. Że nie kocha mnie już i nie pokocha.. Że nie będzie mu mnie brakować.. Moje życie się zawaliło.. Nie wiem jak mam funkcjonować.. Nie jem od 3 dni.. Tylko płaczę bo zanim przyjechał wiedziałam co się stanie.. Co mogę zrobić? Błagam o pomoc..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepszym lekarstwem na złamane serce jest przestanie go podglądać na jakichkolwiek stronach społecznościowych, wykasowanie jego numeru z telefonu i wyjście na miasto. Będzie bolało przez jeszcze góra 2 miesiące, a potem przejdzie i będziesz się zastanawiac, jak mogłaś byc z kimś takim. Zobaczysz, będzie dobrze!

      Usuń
  22. Hi.Czytałam twój wpis na blogu o miłość .Chciałam z tobą pogadać ,ponieważ jakiś tydzień temu rzucił mnie chłopak. Byliśmy 1,5roku był takim wiesz pierwszym poważnym moim chłopakiem .Zostawił mnie w sumie bez żadnego wytłumaczenia słowami ,że chcę być sam .Najgorsze jest to ,że chciałabym do niego wrócić albo utrzymać z nim kontakt bo był też moim przyjacielem.Mówi mi ,że nie ma żadnej dziewczyny ale ja zbytnio w to nie wierzę .Kiedy pytałam się go o nas to ciągle odpowiadał nwm zobaczymy .Sama nie wiem co mam zrobić

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej. Czytałam ten wpis oraz komentarze i chciałabym zaczerpnąć opinii. Z 2 tygodnie temu rzucił mnie chłopak -byliśmy ze sobą tylko miesiąc ale łączyła nas od początku silna więź, taka niespotykana. Rzucił mnie bo wrócił do swojej byłej. Jakiś czas temu odezwał się z pytaniem co u mnie słychać i jak sobie radzę. Powiedziałam mu, że bardzo dobrze i że jakoś radzę sobie. Ucieszyła go ta wiadomość bo gryzło go sumienie. Trochę porozmawialiśmy tak szczerze ( dowiedziałam się, że niczego nie żałuje i że nie zapomni tego co było między nami) ale napisał mi, że bezpieczniej dla nas będzie ograniczony kontakt( żeby ta jego była nie wiedziała). Napisał również, że nie zna silniejszej ode mnie osoby i że nigdy nie wiadomo co będzie w przyszłości. Sama nie wiem co o tym sądzić.

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam, mnie tydzień temu również zostawił facet. Niby nie misl juz czasu na związek i juz dawno nic do mnie nie czuł. Dziwne jest tylko to, że jeszcze niedawno zabierał mnie do znajomych i przekonywał moja rodzinę do siebie. Jakby w ciągu 2 tyg zmienił się o 180st. Nie wiem co sądzic bo bardzo go kocham, powiedziałam mu o tym ale milczał. Tylko smsem dowiedziałam się że to koniec i nic tego nie zmieni. Od tygodnia milczy, ja też się nie odzywam. Co sądzicie o tym?

    OdpowiedzUsuń
  25. Dodam jeszcze ze oznajmij mi ze za bardzo jest na tak i ze trzeba nim czasem potrzasnac

    OdpowiedzUsuń
  26. Hej, byłam z chłopakiem 10 miesięcy ale od końca lutego było ciągłe zrywanie. Po każdym zerwaniu wracał do mnie z podtulonym ogonem. Jego powodem zerwania było, że ma wątpliwości, że już się wszystko wypaliło. Tydzień temu, wyjechał do Niemiec, przed wyjazdem powiedział mi, że ten wyjazd będzie wielkim testem czy zatęskni. I jest ze mną chyba tylko z przywiązania. Mam z nim sporadyczny kontakt. Twierdzi, że jest mu ciężko z tym wszystkim. że tęskni za mną i nie może przestać myśleć o mnie, ale czy to normalne gdy mnie nie kocha? Liczą się tylko jego uczucia, na moje nie zwraca uwagi. Chciałabym z nim dalej być, ale nie wiem co robić i jak myśleć.Dla mnie jest to wszystko chore, bo jeżeli nie kocha, że wszystko się wypaliło, to po co się męczy i płakał?? no po co? :(

    OdpowiedzUsuń
  27. hej, byłam z moim ex prawie 8 miesięcy dzień brakowało do 8 . Po 5 miesiącach związku coś zaczęło się psuć i tak ciągle się kłóciliśmy aż do wtedy kiedy z nim zerwałam, zachował się wtedy jak nigdy w życiu nigdy bym nie pomyślała ze się tak zachowa więc pod wpływem impulsu napisałam ze to koniec definitywny i oczywiście kłótnia i w ogóle po czym potem go przepraszałam i powiedziałam, że go kocham i że wiem, że źle zrobiłam a on mnie zwodził 3 dni mówiąc ze mnie kocha ale nie wiem co z nami będzie i w końcu tego 3 dnia pod wieczór zerwał ze mną mówiąc ze to ja tego chciałam, że to ja z nim zerwałam pierwsza a ja mu wtedy napisałam ze jak by ci zależało to byś mnie nie zostawił jak go tak błagałam przez te 3 dni i obiecałam ze się zmienię , ale wydaje mi się ze w dzien kiedy z nim zerwałam pojechał na impreze i poznał jakąs dziewczyne i nie wiem czy przez z nią ze mną zerwał a czytając tutaj różne historie i ten główny post wywnioskowałam z tego ze do facetów to dociera później ale nie mam pewności czy on kiedykolwiek napisze nie wiem czy jest urażony ze z nim zerwałam albo po prostu ma mnie gdzieś i nie chce mieć nic ze mną wspólnego minęło około 3 tygodnie od zerwania i widziałam po zdjęciach ze jeździ gdzies na dyskoteki bo widziałam z boku na jednym zdjęciu jak trzymał jakaś dziewczynę za rękę wiec nie wiem czy do niego napisać w stylu hej co tam czy po prostu czekać aż napisze ( a jak nie napisze i bede sobie potem wyrzucać ze to ja nie napisałam a mogłam a czy jak napisze to pomyśli ze znów się narzucam nie mam pojęcia co mam robić pomóżcie mi ! :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja znalazłam miłość przez internet, chociaż muszę przyznać, że było bardzo ciężko....zakochałam się po kilku spotkaniach, a tymczasem on był niezdecydowany.....zamówiłam wtedy rytuał miłosny na stronie biala-magia.pl i jego podejście do mnie całkowicie się zmieniło. Zakochał się we mnie i obecnie tworzymy zgrana parę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Mój chłopak mnie zostawił a potem powiedział że mnie kocha i nie wiem co teraz mam robić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pogadaj z nim szczerze. Może ma trudne chwile. Moze cb potrzebuje. Daj znać jak sie to skonczy

      Usuń
  30. Mój chłopak mnie zostawił a potem powiedział że mnie kocha i nie wiem co teraz mam robić.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja zostałam rzucona wczoraj po 10 latach związku,mówi że chce być sam ale jest dziewczyna która się q nim zakochała i on widzi w niej szczęście, że ja mu nie dam tego co ona.. Dodam że ta dziewczyna była wcześniej w związku z bratem mojego eks i dodatkowo spotykała się z jeszcze trzecim bratem. Ta dziewczyna chyba ma problem ze sobą, tak omotała mojego faceta że nie wierzyłam w to co mi mówił. Kocham go i jest miłością mojego życia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mając moim kochankiem powrotem była największa rzecz, która mi się stało w tym tygodniu, jestem z Miami na Florydzie i nie był wielki czas, od kiedy mój kochanek postanowił zadzwonić do naszego relacjom rzucić .. ale nigdy nie wiedział, że nie było jeden potężny rzucający czar o nazwie E-mail: dreyamumiracletemple@gmail.com~~HEAD=dobj którzy z jego pomocą rzucania zaklęć jest w stanie przywrócić złamaną związek. Muszę powiedzieć, że z pomocą dr.Iyamu moim kochankiem, który był w pośpiechu, aby zakończyć nasz związek okazuje się jedną błagając mnie, żeby go zaakceptować wciąż wydaje się być wszystkim dla mnie cud. Do prawidłowego potwierdzenia tego, co właśnie powiedziałem wszystko po prostu trzeba zrobić, to skontaktować się e-mail: dreyamumiracletemple@gmail.com
      i jego numer telefonu komórkowego +2348161551291

      Usuń
  32. Oto moja historia, to było osiem miesięcy widziałem ją ponownie. Byłem w stanie dość przygnębiony, po prostu będę cierpiał ogromnie z powodu jego nieobecności nawet nie myśleć o swojej córce i mnie. Zawsze lubiłem, bo jest to człowiek o życiu i mam wszystko
    Nie chcesz zacząć od zera, za każdym razem płaczę do punktu, gdzie mogłem wytrzymać. Zdecydowałem się odzyskać, ale jak? bo nie wiem, co robić w sam raz, ja zawsze powtarzała, że ​​w mediach
    nie działać na tym, aby doprowadzić człowieka, ale myliłem się, bo po świadectwo kobiety na jednym z forów, że mistrz bogów Voodoo przywiózł swojego mężczyznę w 7 dni potem została uruchomiona w tej przygodzie, aby odzyskać moją ex. Potwierdzam, że dziś to mistrz bóstw voodoo oddzielone moja była i ta kobieta mnie wrócić. Noszę to świadectwo dla ciebie chcąc otrzymać ex na kontakt mistrza bóstw voodoo, tak że przynosi satysfakcję, jak zrobił dla mnie. wierz mi i spróbuj.
    Oto adres e-mail tego mistrza bóstw voodoo: v.legba@live.fr

    od Sandriny

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja odzyskałam swojego ukochanego faceta dzięki urokowi z urokimilosne.pl mogę serdecznie polecić tą stronę dla każdego kto chce odzyskać drugą osobę.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nigdy nie wierzyłem w zaklęciach kochać dopóki poznałem najlepszych na świecie rzucającego zaklęcie. On naprawdę MOCNE I może pomóc rzucać czary przywrócić ONE znika, utracone, niewłaściwie kochanką i MAGIC PIENIĄDZE zaklęcia oraz dla dobrego JOB.I'M TERAZ Happy & żywym świadectwem cos MAN chciałem się ożenić zostawiła mnie 2 tygodnie przed nasz ślub i moje życie do góry nogami COS nasz związek został na 2 lata ... Uwielbiałam go, ale jego matka była wobec nas, nie miał nic dobrego płatną pracę. Więc kiedy poznałam tego zaklęcia rzucający, powiedziałem mu, co się stało i wyjaśnił sytuację rzeczy do HIM..AT początku byłem niezdecydowany, sceptyczny i wątpliwe, ale ja po prostu spróbowaliśmy. I w ciągu 7 dni, kiedy wróciłem do USA, mój chłopak (obecnie żona) zadzwonił do mnie przez niego i podszedł do mnie przepraszając, że wszystko zostało uregulowane z matką i rodzinnego oraz dostał nową pracę WYWIAD WIĘC powinien dostać MARRIED..I nie wierzył IT cOS rzucającego zaklęcie TYLKO poprosił o moje nazwisko i chłopaków NAZWA I wszystko, co chciałem mu zrobić ... no JESTEŚMY szczęśliwie żonaty TERAZ I oczekujemy naszego małego dziecko, a mój mąż również dostał nowe zadanie a nasze życie stało się znacznie lepiej. W PRZYPADKU ktoś potrzebuje rzucającego zaklęcie o pomoc, jego adres pocztowy jest; (ADEYEMIBELLO1990@GMAIL.COM) ...... nadzieję, że pomaga się nasza szansa ... kontakt ten wielki rzucającego zaklęcie poprzez e-mail: (ADEYEMIBELLO1990 @ GMAIL.COM) OR WhatsApp +2348107996445

    OdpowiedzUsuń
  35. cześć

    Szukasz doskonałej pisowni rzucającego się pomóc ze wszystkich swoich problemów, które zostały próbuje rozwiązać od lat przyjść dzisiaj: ikukaebolotempleofsolution@gmail.com
    aby dostać się, że problem został rozwiązany raz na zawsze.
    możemy pomóc w przypadku następujących problemów

    Zajść w ciążę
    GET męża lub żonę
    STAĆ SIĘ BOGATYM
    NOWOTWÓR
    MIŁOŚĆ
    HIV / AIDS
    ITP.
    przyszedł dziś z wszelkiego rodzaju problemu i wrócić do domu z wielkim świadectwem

    ikukaebolotempleofsolution@gmail.com

    lub o kontakt na mój numer telefonu komórkowego:

    +2349059880535

    przyszedł dziś z tym problemu i wrócić do domu wielkie świadectwo.

    Dr.Ikuka

    OdpowiedzUsuń
  36. hej . Popełniłam te wszystkie błędy itd.. Zachowywałam sie jak histeryczka i on powiedział ,ze chce mieć po prostu spokoj .Nawet spotkać się nie chcę.. Czy jest jakas szansa ,że zatęski.. ?

    OdpowiedzUsuń
  37. Jestem bardzo szczęśliwy dla cudowne doświadczenie i cuda wielkie Dr Ojenga, które rozprzestrzenia się w Internecie i
    na całym świecie jak cudownie pomagał ludziom całego świata, aby przywrócić powrotem ich utracone miłośników przy pomocy spell.i
    nigdy nie naprawdę wierzyli w pisowni, dopóki nie widziałem dla siebie dobrą pracę czaru. mój mąż opuścił moje po pięciu latach
    małżeństwa ponieważ nie może mieć dzieci. mój mąż zostawił mnie dla innej kobiety na 2 lata, odkąd to moje życie
    był pełen bólu i smutku i heart break. Wtedy usłyszałam ten potężny sprzedają caster wielką Ojenga i jak pomógł
    peole przywrócił w tył ich przyjaźń. Go kontakt via e-mail greatojenga@yahoo.co.uk po przejściu przez tak
    zeznań wielu różnych ludzi, jak mu pomóc wnieść z powrotem ex kochanków i był głęboko w miłości z moim mężem i był
    ze mną ale nagle pewnego dnia złamał ze mną. Próbowałem wszystkiego ale nic nie wydawało się trening, myślałem, że to będzie
    Aby zostać na zawsze. Nigdy nie wierzyłem w czary, ale byłem tak zdesperowany, i w końcu znalazłem ' wielki ojenga i on kazał mi
    dodać go na whatsapp i stamtąd, powiedział mi wszystko, co musisz zrobić i wszystkie elementy, które są rquired dla zaklęcia. Gdybym mógł
    nie widać go w osoby, ale wysłałem mu pieniędzy, żeby kupić wszystkie przedmioty na sprzedaż. Pomógł mi w procesie i
    mój mąż wrócił, powrót do domu po 24 godzinach czaru i zaczął, prosząc mnie do mu wybaczyć. Byłem zaskoczony. Ja w końcu dostałem
    mój mąż z powrotem po 24 godzinach i jesteśmy razem bardzo szczęśliwi. Wielki ojenga również pomógł mój z mój problem niepłodności i teraz,
    Mamy dwoje dzieci razem. Jestem tak wdzięczny wobec niego. Jeśli kiedykolwiek potrzebne rzucającego czar, który można dostać się z powrotem ex skontaktuj się
    go na greatojenga@yahoo.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem tutaj, aby dzielić się moim doświadczeniem z wszystkimi. O tym, jak wróciłem z mężem, wyszliśmy za mąż za ponad 9 lat i dostaliśmy dwójkę dzieci. Było dobrze z nami i zawsze jesteśmy szczęśliwi. Aż pewnego dnia mój mąż zaczął zachowywać się w sposób, w jaki nie mógł zrozumieć, byłem bardzo zdezorientowany tym, jak traktował mnie i dzieci. Później tego samego miesiąca nie wrócił do domu i zadzwonił do mnie, że chce rozwodu, spytałem, co zrobiłem źle, aby zasłużyć na to od niego, wszystko, co mówił, chce rozwodu, który mnie nienawidzi i nie chce widzieć mnie znowu Jego życie, byłem szalony, a także sfrustrowany, nie wiem, co robić, byłem chory przez ponad 2 tygodnie z powodu rozwodu. Kocham go tak bardzo, że wszystko jest dla mnie bez niego, moje życie jest niekompletne. Powiedziałem mojej siostrze o mojej obecnej kondycji i powiedział mi o lekarzu, skontaktuj się z nim po powrocie mojego męża z powrotem do mnie, powiedział mi, że mój mąż został zabrany przez inną kobietę, którą żona go wypisała, dlatego Nienawidzi mnie i chce, żebyśmy się rozwiedli. Potem dał mi pewność, że w ciągu najbliższych 48 godzin mój mąż wróci do mnie i do dzieci, po tym, jak skończył oddać zaklęcie w ciągu następnych 48 godzin, mój mąż wezwał mnie do mnie przeprosiną i powiedział, że nadal kocha Ja tak bardzo nie wiedział, co się z nim stało. Ale dzisiaj mój mąż i cała moja rodzina są szczęśliwi znowu. Dziękuję Drchamberc za to, co zrobiłeś. Dziś nie byłoby niczym, ale za twoją pomoc. Skontaktuj się z nim za pośrednictwem poczty elektronicznej: chamberc564@yahoo.com
      (1) chcę, aby ex z powrotem.
    (2) Zawsze masz koszmary.
    (3) Promocja się w biurze
    (4) Czy chcesz mieć dziecko.
    (5) Chcesz być bogaty.
    (6) chcesz pozostać swoim mężem / żoną na zawsze na zawsze.
    (7) potrzebę pomocy finansowej.
    8) Czy chcesz kontrolować to małżeństwo?
    9) Czy chcesz być przyciągającym ludzi
    10) Brak dzieci
    11) potrzebuje męża / żony
    13) JAK SIĘ ZATRZYMUJ SIĘ LOTTERY
    14) PROMOCYJNA MASA
    15) OCHRONA ŚMIERCI
    16) BIZNES
    17) DOBRY PRACA HECHIZO
    18) leczyć jakąkolwiek chorobę.
    (19) E.T.C rozstrzyganie spraw
    Skontaktuj się z nimi w świątyni e-mail templec564@yahoo.com i rozwiąż wszystkie problemy.

    OdpowiedzUsuń
  39. Jeśli potrzebujesz wielkiej miłości rzucającego zaklęcie rzucić zaklęcie powrotu do swojego kochanka wrócić do Ciebie prosimy o kontakt ten wielki miłość rzucającego zaklęcie o greatmutaba@yahoo.com on pomoże Ci z powrotem swojego kochanka z powrotem w ciągu 24 godzin

    OdpowiedzUsuń
  40. Nazywam się Nelson. natknąłem się na ten adres e-mail: dr.brownlovespellhome@gmail.com kilka tygodni temu, więc wysłałem mu o moim wirusa opryszczki, który skontaktowałem się 5 miesięcy temu. Wysłałem mu e-mail i powiedział, że on by mi pomóc z ziołowe lekarstwo i to zajmie tylko 2 tygodnie aby pozbyć się wirusa, choć nie byłem całkiem przekonany, ale musiałem dać go spróbować, ponieważ tak wielu ludzi mówili o nim że on ma leczyć choroby, takie jak: HIV i herpes virus pierwszej i drugiej fazy , Kupiłem lekarstwo, jak poradzono i otrzymałem leki 5dni później i teraz jestem bardzo zadowolony powiedzieć, że jest Bóg posłał, bo jestem całkowicie wolna od opryszczki. Ono pracował, jak obiecał, i can't stop, dziękując mu za to, co zrobił w moim życiu. Tak ja porady ktoś czyta tego świadectwa, jeśli znam nikogo, że masz wirusa opryszczki lub nie wahaj się dać się jego kontakt szczegóły, które mają pomóc zatrzymać wirusa. Kontakt go za pośrednictwem poczty elektronicznej na dr.brownlovespellhome@gmail.com lub lovespellsolution@yahoo.com dzięki za czytanie

    OdpowiedzUsuń
  41. JAK MAM MOJA ŻONA Z POWROTEM ZA POMOCĄ DR BROWN4 maja 2017 03:01

    Moja żona rozwód mnie, powiedziała, że nigdy nie chciała się ze mną ponownie i że ona nie kocha mnie już, więc ona pakowane z mojego domu i mnie i moje dzieci przechodzi przez silny ból. Ja wypróbowany wszystko mój możliwe oznacza się ją z powrotem, po dużo prosząc, ale wszystko na próżno, i ona potwierdziła, że dokonała jej decyzja, i nigdy nie chciała do mnie ponownie. Pewnego dnia natknąłem się na stronie internetowej, który zasugerował, że Dr Brown może pomóc rozwiązać problemy małżeńskie, przywrócić zerwanych relacji i tak dalej. Tak czułem, że należy dać mu szansę. Skontaktował się z nim i powiedział mu, że moje problemy i siłę zapewnił mnie, że otrzymam moją żonę z powrotem następnego 28hours, co niesamowitą oświadczenie! Nigdy nie wierzyłem, tak mówił ze mną i powiedział mi wszystko, co trzeba zrobić i ja zrobił ono, następnie następnego dnia rano, tak zaskakująco!! Moja żona, który nie powołał mnie w ciągu ostatnich siedmiu miesięcy, dał mi wywołanie informuje mnie, że ona była wraca tak niesamowite! Tak to był jak przyszła powrót tego samego dnia, z dużą ilością miłości i radości i ona przeprosił za jej błąd, i na ból spowodowany ona mnie i moje dzieci. A następnie od tego dnia, nasz związek był silniejszy niż jak to było przed, z pomocą Dr Brown.If masz jakiś problem, skontaktuj się z Dr Brown teraz i gwarantuję Ci że będzie on pomóc. Wysłał go na: lovespellsolution@yahoo.com lub dr.brownlovespellhome@gmail.com lub zadzwonić do niego na: 27846918903 lub dodać go na Whats app: 27846918903

    OdpowiedzUsuń
  42. Jeśli chcesz, aby Twój Ex kochanka, żona lub mąż tyłu proszę i porady kontakt świetny lekarz. Ojenga za pośrednictwem
    e-mail greatojenga@yahoo.co.uk, bo on ma prawo do ponownego zjednoczenia podziale stosunków w ramach
    miejsca na 48 godzin, tak jak zrobił dla mnie. Udało mu się przywrócić mój kochanek, który zostawił mnie na jeden rok
    z jego potężny miłości czar i teraz żyją szczęśliwie.
    Świetny lekarz Ojenga jest naprawdę potężny i wie jak zrobić swoje zadanie doskonale. Jeśli nie dla niego mogłem
    nie wyobrażam sobie, co by się stało. Mój ex był zawsze podnoszenia argumentu ze mną i był zawsze
    bije mnie. Zaczęli zachowywać się dziwne i śmieszne i zostawił mnie dla żadnej przyczyny, dla innej dziewczyny. Myślałem, że
    nadzieję, że już nie było. Szukałam pomocy w Internecie i natknąłem się na świetny lekarz Ojenga. Widziałam, że tak
    wiele świadectw o nim. Byłem zachwycony i skontaktował się z nim na jego e-mail i powiedział mu, co było
    dzieje. Roześmiał się i zapewnił mnie uspokoić, że on mi pomoże i że mój ex wróci
    prosząc mnie. Powiedział mi, wymagania i zrobiłem tak jak polecił mi, bo nie mogłem go zobaczyć
    osobiście. Zrobił jego pracy i zaklęcie dla mnie, i w czasie 48 godzin, mój ex wrócił, przepraszając po prostu
    jak on mi mówił. Zrobiłem trochę i wróciłem mój związek. Było warto. Dzisiaj oboje na żywo
    razem i jesteśmy jeszcze więcej miłości niż jak używamy do być przed wyjazdem. Kontakt świetny lekarz
    Ojenga na własną pomoc. Specjalizuje się również w ciąży pisowni i wiele więcej możesz skontaktować się z nim na
    greatojenga@yahoo.co.uk


    OdpowiedzUsuń
  43. Witam, jestem Nira Shalom Po latach relacji z Andersonem, on zerwał ze mną, zrobiłam wszystko, aby go przywrócić, ale wszystko było na próżno, chciałem go tak bardzo ze względu na miłość, jaką dla niego ma, Błagałem go o wszystkim, obiecałem, ale odmówił. Wyjaśniłem mój problem przyjacielowi, a ona zaproponowała, że ​​powinienem raczej skontaktować się z czarownikiem, który mógłby mi pomóc rzucać zaklęcie, aby go przywrócić, ale jestem typem, który nigdy nie wierzył w zaklęcie, nie miałem wyboru niż spróbować, ja Wysłał pocztą krążownik zaklęcia i powiedział mi, że nie ma problemu, że wszystko będzie dobrze przed trzema dniami, że moja dawna powróci do mnie przed trzema dniami, rzucał zaklęcie i zaskakująco drugi dzień, to było około czwartej. Mój ex-mnie, byłem tak zaskoczony, odpowiedziałem na wezwanie i wszystko, co powiedział, to było takie, że tak bardzo żałował za wszystko, co się stało, że chciał, abym mu wrócił, że tak bardzo mnie kocha. Byłem tak szczęśliwy i poszedłem do niego, że tak zaczęliśmy żyć razem szczęśliwie. Od tego czasu obietnicę, że ktokolwiek, kogo znam, ma problem z relacją, pomogłabym takiej osobie, powołując się na jedynego prawdziwego i potężnego czarodzieja, który pomógł mi z własnym problemem. E-mail: babawalewiseman01@gmail.com możesz go zadzwonić, jeśli potrzebujesz jego pomocy w relacjach lub innych sprawach.

    1) Love Spells
    2) Zakochane Miłości
    3) Czary rozwodowe
    4) zaklęcia małżeńskie
    5) Zaklęcie wiążące.
    6) Zaklęcia rozbite
    7) Wypędzić kochanek z przeszłości
    8) Chcesz być awansowany w biurze
    9) chce zaspokoić swojego kochanka
    10) Chory na jakąkolwiek chorobę, z którą cierpisz
    Skontaktuj się z wielkim człowiekiem, jeśli masz jakieś problemy z trwałym rozwiązaniem
    Przez babawalewiseman01@gmail.com
    WhatsApp: +2348129806153

    Podziękujesz mi później

    OdpowiedzUsuń
  44. Wooow, Nazywam się Nicky am z Los Angeles w Kalifornii. Chcę poinformować świat o wielkim czarodzieście, który nie jest jak jego imię Dr Ogundele, szukałem pomocy, dopóki nie zobaczyłem jego postu w zeszłym roku, moja rodzina żyła w ubóstwie i nie mogłem mieć moje własne dziecko, mój mąż zostawił mnie dla innej kobiety ze względu na mój stan, pewnego dnia widziałam kogoś dzielącego się dobrą pracą dr Ogundele, muszę zachęcić mnie do kontaktu z nim, a pierwszą rzeczą, którą powiedział mi, że moje problemy są po swoim spell castingu, mój mąż wrócił z powrotem na kolana w mniej niż 24 godziny, a dziś dzielę się dobrą nowiną, mam swoje własne dziecko, a on również rzucał na mnie sporo pieniędzy, a my wychodzimy z ubóstwa, jego uprawnienia sprawiły, że ludzie faworyzują mnie wszędzie tam, gdzie jestem, dr Ogundele jest jedyny w swoim rodzaju, jest wielkim człowiekiem, który rozwiązuje wszystkie problemy życia, będę żył swoimi danymi kontaktowymi dla tych z was, którzy potrzebują jego pomocy, a dla tych z ty, który mi pomoże, aby podziękować mu za dobrą pracę. Oto jego adres e-mail: ogundeletempleofsolution@gmail.com lub telefon kontaktowy: +27618920352. Skontaktuj się z nim i rozwiązać problem.

    OdpowiedzUsuń