czwartek, 9 stycznia 2014

Jak zacząć regularnie ćwiczyć

Okres styczniowy, to zazwyczaj czas kiedy robimy noworoczne postanowienia. U kobiet, jednym z nich, nieustannie, jest regularne ćwiczenia. Zaczynają od zapisania się na siłownię, jogę, od kupienia butów do biegania lub i całego zestawu "niezbędnych akcesoriów".

Po początkowej euforii i działaniem na maksa, po około tygodniu... przychodzi rezygnacja, spadek motywacji i miesięczny plan ćwiczeń przepada z braku czasu.

Brak czasu, to najczęstsze wytłumaczenie. Dochodzi jeszcze zła pogoda i przemęczenie.

Jak zatem zacząć ćwiczyć tak, aby nie przestać? Jak ćwiczyć zatem, żeby zobaczyć efekty?


PLAN JEDNODNIOWY. 

Ja sama mam kilka ćwiczeń, które wykonuję codziennie i z czasem, stało się to takim nawykiem, że jeśli tego nie zrobię, zapomnę, to nie zasnę. Planuj dzienne aktywności, a nie tygodniowe czy miesięczne. Pomyśl dzisiaj co zrobisz jutro, nie zakładaj, co zrobisz przez 7 dni, ponieważ nasze plany, wolny czas, zmieniają się tak często, że może się okazać, że nie zrobiliśmy nic przez sześć dni, a siódmego dnia, tego po prostu nie nadrobimy.

1. Uwielbiam kółko do ćwiczeń mięśni brzucha! Jest tanie, proste i daje niesamowite efekty. Początkowo jest trochę trudno, rozciągnąć się na nim całkowicie, ale z czasem udaje się to. Robię codziennie rano, po śniadaniu około 20 powtórzeń. Potem robię 40 brzuszków. Całość zajmuje mi około 10-15 minut. 

I to jest to, bo 10-15  minut, każdy z nas potrafi znaleźć, możemy to robić rano, jeśli wstaniemy wcześniej, albo podczas oglądania serialu. Efekty - czyli wzmocnione mięśnie brzucha, lepsza postawa ciała, można zauważyć już po tygodniu, codziennego ćwiczenia.


2. Bieganie - bieganie, daje przede wszystkim kondycję i pozwala schudnąć. Ale kupiłaś już buty, leginsy, stanik i bluzę i ściągnęłaś aplikację na iphona, aby podzielić się na facebooku informacją, że przebiegłaś 10 km w 45 minut? A tak naprawdę udało ci się przebiec 2 km, z łopoczącym sercem? Dla wszystkich, którzy zaczynają biegać, najgorsze są początki, ponieważ zakładają oni, że są w stanie przebiec 3 razy tyle, ile tak naprawdę mogą. 

Nie ustalaj na początku limitu, ile masz przebiec. Nic nie kupuj! Na pewno znajdziesz w szafie jakieś adidasy i dres. Po prostu pomyśl, gdzie chciałabyś pobiegać i biegnij. Biegnij powoli, jeśli będziesz czuć zmęczenie, skieruj się w stronę domu.

Nie biegaj codziennie. Na początku 2 razy w tygodniu i staraj się sprawdzać pogodę, żeby wybrać takie dni, kiedy będzie znośnie. Jest to ważne, zwłaszcza dla tych co zaczynają swoją przygodę z bieganiem. Potem, kiedy już pokochasz bieganie, będziesz biegać w deszczu, w mrozie, rano, wieczorem, po prostu zawsze kiedy będziesz mieć ochotę.

Rozróżniane są dwa rodzaje biegów, w zależności od tego, co chcemy osiągnąć.
Pierwszy to bieg długodystansowy, jest on wolniejszy i pozwala wyrobić dobrą kondycję i schudnąć.
Drugi to bieg krótkodystansowy - szybki, taki bieg wyrzeźbi nasze ciało, pozwoli schudnąć o wiele szybciej niż długodystansowy, a nasze mięśnie nabiorą ładnych krągłości.

Na stornie http://nikerunningpoland.bieganie.pl/category/eksperci/ można znaleźć wiele ciekawych porad, dotyczących biegania.

3. Jedź rowerem do pracy/szkoły - wiem, że jest zima, wiem, że czasami jest tak zimno, że nie chce ci się wychylić nosa z domu. Ale przecież nie zawsze tak jest!

Wykorzystaj słoneczną pogodę zimą, przygotuj rower, ubierz się ciepło i jedź! Jazda rowerem zimą, też może być przyjemnością, jeśli tylko odpowiednio się ubierzesz. Przede wszystkim, załóż dwie pary wełnianych rękawiczek i czapkę zakrywającą uszy. Nie ma nic lepszego, niż gorąca herbata lub kawa, po powrocie z mroźnej wycieczki na rowerze. 

14 komentarzy:

  1. Najgorsze jest pierwsze 6 tygodni potem organizm sam się domaga treningu i po upływie tego czasu będziecie mieć więcej energii której na pewno zostanie na coraz cięższy trening. Mój trener z Saturn Fitness na Targówku z treningu na trening daje mi cięższe ćwiczenia albo dodaje ciężar a mimo to daję radę dzięki temu potem czuję że jestem w stanie zrobić wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oto moje świadectwo z Heart Warming zadłużony klient (Anita ze Stanów Zjednoczonych) Sir musiałem odpisać do ciebie, choć jestem w pracy teraz poinformować, że zaklęcie z powodzeniem pracował, a on wrócił do mnie tak jak pan powiedział, że sir. Piękna czerwona róża została właśnie przywieziona do mojego miejsca pracy od człowieka, z którą się z tobą skontaktowałem 20 marca. Sir jestem tak szczęśliwy, aby powiedzieć to całemu światu teraz, że wrócił do mnie przez potężne zaklęcia wczoraj około 6:00pm. Wszystko wyszło tak, jak pan to powiedział. Nie ma już wątpliwości. Trudno mi w to uwierzyć. To naprawdę zaskakujące! Dziękuję bardzo dr ADELEKE za tkanie magiczne moce na mnie, i zjednoczenie mnie i mojego ex wraz z najwyższej mocy. kontakt w celu uzyskania pomocy za pośrednictwem WhatsApp +27740386124 lub e-mail: aoba5019@gmail.com

      Usuń
    2. Nie wiem, jak to wytłumaczyć ... Jestem przytłoczony szczęściem, mówisz to i zdarza się dr Adeleke ... Omg! To jest bardziej jak cud. JesteśCie Bogiem posłanym do mnie... Kocham was i zawsze będę świadczył o waszych usługach dla innych ludzi, którzy również borykają się z problemami małżeńskimi. Przez całe życie składasz żywe świadectwo. Mój człowiek powrócił zgodnie z twoim słowem. Wszystko dzięki Tobie, dr Adeleke. Zawsze będę ci wdzięczny, błogosławię cię, błogosławię was! Zdrowia!!! Każdy, kto ma podobny problem w swoim domu małżeńskim powinien skontaktować się z tym wielkim caster zaklęcie, może to być pomocne. Skontaktuj się z dr Adeleke na swojej stronie internetowej lub e-mail.
      Adres e-mail: aoba5019@gmail.com
      Zadzwoń / WhatsApp numer: + 27740386124

      Usuń
  2. Byłem tak przygnębiony, gdy mój mąż zostawił mi inną kobietę, ponieważ miałem raka po ślubie od 5 lat. Próbowałem poprosić go, aby do mnie wrócił, odmówił i powiedział, że nie ma już dla mnie uczuć po tym wszystkim poświęcenie zrobiłem wszystko, ponieważ go kocham, cały czas mnie bije, a mimo to wytrzymuję i płaczę cały dzień. Stałem się smutną kobietą po tym, jak wszyscy razem przeszliśmy, po całej miłości, którą dzieliłem w przeszłości, nie wyobrażałem sobie życia bez niego, ponieważ moja miłość do niego była bezcenna w handlu z jakiegokolwiek powodu. Pewnego dnia, kiedy przechodzę przez Internet, zobaczyłem wiele komentarzy na temat możliwości wyleczenia raka i przywrócenia byłego męża i postanowiłem spróbować go zobaczyć, kontaktując się z nim pod adresem doctorosagiede75@gmail.com i natychmiast odpowiedziałem mu i wyjaśniłem co przechodziłem, powiedział mi, że ta druga kobieta używała voodoo, więc zostawił mnie dla niej, pomimo mojej troski o niego i obiecał mi pomóc odzyskać mojego kochanka, a także pomóc mi, stawiam mu mylące czary, walcząc w przyszłości, iw najkrótszym czasie wszystko się zaczęło, ponieważ obaj wiedzą, że zdał sobie sprawę, że nigdy nie został dla niego wyprostowany, a za pięć dni mój mąż był w moim domu i czekał, aż wrócę z pracy, a potem poszedłem do szpitala w celu sprawdzenia, a ja byłem wolny od raka, a kiedy zaczął mówić, że jest mu przykro, nigdy nie wiedział, co go czeka. dziękuję doktorze osagiede, jestem teraz szczęśliwy z moim mężem i wszystko idzie teraz gładko. skontaktuj się z doctorosagiede za każde zaklęcie zemsty i zaklęcia z powrotem lub uzdrowienie za jakąkolwiek chorobę taką jak rak i HIV poprzez doctorosagiede75@gmail.com powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. To musi być świadectwo, które każdy musi przeczytać, jestem tutaj, aby cały świat wiedział o człowieku, który uratował mój związek, a ten wielki człowiek nazywa się dr IZOYA. Rzeczywiście zrobił dla mnie świetną robotę, przywożąc mojego byłego kochanka, który mnie opuścił, i obiecał, że już nigdy więcej nie wróci do mnie. Dzięki temu zdałem sobie sprawę, że przekazanie światu szczegółów dr IZOYA zrobi wiele dobrego dla tych, którzy mają złamane domy lub relacje dla niego, aby pomóc ci naprawić ten zepsuty związek lub twoje małżeństwo. Możesz skontaktować się z nim za pośrednictwem jego adresu e-mail: drizayaomosolution@gmail.com. Skontaktuj się z nim i zobacz, jak Twój problem zostanie rozwiązany w ciągu 24 godzin. Specjalizuje się również w następujących sprawach ...
    (1) Chcesz swojego eks.
    (2) Chcesz awansować w swoim biurze.
    (3) Chcesz, aby mężczyźni / kobiety podążali za tobą.
    (4) Chcesz dziecko.
    (5) Jesteś przedsiębiorcą i chcesz wygrać kontrakty
    (6) Chcesz, żeby twój mąż był twój na zawsze
    (7) Potrzebujesz pomocy duchowej.
    (8) Zostałeś oszukany i chcesz odzyskać utracone pieniądze.
    (9) Zatrzymaj rozwód
    (10) Wywoływanie rytuałów pieniężnych
    (11) Wygraj wybory

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje życie było zdewastowane! Ale wszystko dzięki Dr szczęśliwemu, który przyniósł mi moją dziewczynę po tym, jak mnie zdradziła i poprosiła o zerwanie, Alexis scorpio z FL Usa. Na początku nie wierzę, że próbuję z nią wrócić, ale wszystko, co mi powiedziała, to to, że jest z kimś innym. że nie jest już zainteresowana poślubieniem mnie w tym momencie byłem złamany sercem, bo kocham moją dziewczynę tak bardzo, że nie mogłem jej tak porzucić, ona mnie opuściła, naprawdę ją kocham i nigdy nie wyobrażam sobie życia bez jej. nie, dopóki nie natknąłem się na potężnego prawdziwego rzucającego zaklęcia Dr zadowolonego, który obiecuje mi zaklęcie miłosnej miłości na 24 godziny, że wrócę z moją dziewczyną, dobre dwadzieścia cztery {24} godziny. hmm-mm, to była dobra noc o 23: 00 w ciągu dni, w których Dr Happy powiedział mi, że moja dziewczyna wróci, na początku usłyszałem dzwonek dzwonka zbliżający się do moich drzwi i usłyszałem, jak ktoś mówi kochanie !!!, brzmi znajomo, otworzyłem drzwi i zobaczyłem moją dziewczynę stojącą i płaczącą przede mną. nie byłem zaskoczony, ponieważ to wszystko, o co modliłem się, aby wróciła do domu. Zgadnij, co 2 tygodnie po tym, jak zauważyła swój układ i temperaturę jej ciała, i zabrałem ją do kliniki na badanie, a lekarz powiedział mi, że jest w niej życie, co oznacza, że ​​jest w ciąży, naprawdę chcę skorzystać z tej okazji, aby podziękować dr. bardzo szczęśliwy i strona miłości, która skierowała mnie do Dr happy, jeśli masz jakiekolwiek problemy z odzyskaniem byłego ekwipunku, lub sytuacja, która jest gorsza lub dokładnie taka, w jakiej byłeś, skontaktuj się z Dr happy na happylovespell2@gmail.com Whatsapp / cal + 2348133873774
    odwiedź jego stronę internetową ... happylovespell2.webnode.com/
    na temat jego zaklęcia miłosnego Blogs site. http://happylovespel.blogspot.com.ng/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy znalazłem dr Padmana, desperacko potrzebowałem przywrócić mojego byłego kochanka. Zostawił mnie dla innej kobiety. Stało się to tak szybko i nie miałem nic do powiedzenia w tej sytuacji. Po prostu rzucił mnie po 2 latach bez wyjaśnienia. Kontaktuję się z dr. Padmanem przez jego stronę internetową, a on rzucił zaklęcie miłosne, aby pomóc nam wrócić. Krótko po tym, jak rzucił zaklęcie, mój chłopak zaczął pisać do mnie SMS-y i poczuł się okropnie z powodu tego, przez co mnie przedłożył. Powiedział, że jestem najważniejszą osobą w jego życiu i teraz o tym wie. Odkąd Dr. Padman mi pomógł, mój partner jest bardzo stabilny, wierny i bliższy mnie niż wcześniej. Bardzo polecam dr Padmana każdemu, kto potrzebuje pomocy. padmanlovespell@yahoo.com m. {padmanlovespell@yahoo.com m} zadzwoń do Whatspp: +1 949 229 3867.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chcę podziękować dr. PADMANOWI bardzo potężnemu rzucającemu zaklęcia, który pomógł mi przyprowadzić do siebie męża kilka miesięcy temu i mam poważny problem z mężem, do tego stopnia, że opuścił dom, a on zaczął spotykać się z inną kobietą i Zostałem z kobietą, prawie się poddałem, dopóki nie zobaczyłem online zeznań o dr Padmanie i postanowiłem się z nim skontaktować. Wyjaśniłem mu mój problem, a on zapewnił mnie, że po 24 godzinach zobaczę pozytywny wynik, co zaskakuje mój mąż wrócił dzień po zaklęciu, błagając mnie, abym mu wybaczył, i obiecał, że nigdy więcej mnie nie opuści, dzięki dr jedności dla prawdziwego zaklęcia, a jeśli masz jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z nim, jest szczery. Oto jego kontakt

    strona internetowa: https://padmanspell.com

    Whatsapp +19492293867

    E-mail: padmanlovespell@yahoo.com.

    https://twitter.com/padman_dr.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem, jak to wytłumaczyć ... Jestem przytłoczony szczęściem, mówisz to i zdarza się dr Adeleke ... Omg! To jest bardziej jak cud. JesteśCie Bogiem posłanym do mnie... Kocham was i zawsze będę świadczył o waszych usługach dla innych ludzi, którzy również borykają się z problemami małżeńskimi. Przez całe życie składasz żywe świadectwo. Mój człowiek powrócił zgodnie z twoim słowem. Wszystko dzięki Tobie, dr Adeleke. Zawsze będę ci wdzięczny, błogosławię cię, błogosławię was! Zdrowia!!! Każdy, kto ma podobny problem w swoim domu małżeńskim powinien skontaktować się z tym wielkim caster zaklęcie, może to być pomocne. Skontaktuj się z dr Adeleke na swojej stronie internetowej lub e-mail.
    Adres e-mail: aoba5019@gmail.com
    Zadzwoń / WhatsApp numer: + 27740386124

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko dzięki temu wspaniałemu człowiekowi, zwanemu dr Agbazarą, wspaniałemu czaru rzucającemu we mnie radość, pomagając mi przywrócić mego kochanka, który zerwał ze mną Cztery miesiące temu, ale teraz ze mną przy pomocy dr Agbazary, wielkiego zaklęcia miłosnego odlewnik. Wszystkim dzięki niemu możesz również skontaktować się z nim o pomoc, jeśli potrzebujesz go w czasach kłopotów poprzez: ( agbazara@gmail. com ) możesz również Whatsapp na ten numer( +234 810 410 2662 )

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkowicie ufałem doktorowi ADELEKE całkowicie od czasu, kiedy rozmawiałem z nim w okresie, gdy mój narzeczony opuścił mnie po 5 latach naszego związku, rozpoczął pracę nad zaklęciem na moim narzeczonym i dał mi tyle zapewnienia i gwarantował, że jedzie żeby mój narzeczony stanął na nogi w ciągu zaledwie 24 godzin od rzucenia zaklęcia. Byłem tak pewny swojej pracy i tak jak powiedział na początku, mój narzeczony w końcu do mnie wrócił, tak, wrócił z całym sercem, Miłością, troską, emocjami i kwiatami, i teraz jest lepiej. Bez wahania poleciłbym tego potężnego rzucającego zaklęcia każdemu, kto potrzebuje pomocy .. kontakt: Dr ADELEKE na WhatsApp +27740386124 lub e-mail; aoba5019@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dr Adeleke jest afrykańskim kapłanem voodoo i potężnym rzucającym zaklęcia miłosne. Z wielkim szacunkiem i honorem dla prawdziwego rzucającego zaklęcia, dr Adeleke, który przywiózł moją dziewczynę po walce, którą z nią toczyłem. Widziałem różne świadectwa tego, jak dr Adeleke ma pomogło tak wielu ludziom odzyskać partnerów. Skontaktowałem się z doktorem Adeleke w sprawie zaklęcia miłosnego, a on zapewnił mnie, że odzyskam swojego partnera w ciągu 24 godzin, kiedy zaklęcia zostały rzucone. Tak jak powiedział, moja kobieta wróciła i błagała o przebaczenie. wszystko dzięki wspaniałemu człowiekowi dr Adeleke, więc moja rada jest dla wszystkich, którzy mają ten sam problem, aby skontaktować się z nim przez EMAIL: aoba5019@gmail.com
    Whats-App: +27740386124

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć wszystkim, jestem tak podekscytowana, że ​​mój mąż wrócił po tym, jak zostawił mnie dla innej kobiety. Mój mąż miał romans ze współpracownikiem i tak bardzo kocham mojego męża, ale on zdradzał mnie ze swoim współpracownikiem i tą dziewczyną, myślę, że używa czarów lub czarnej magii na moim mężu, aby mnie nienawidził i to był tak krytyczny i nie na miejscu - cały dzień i noc płaczę, aby Bóg zesłał mi pomocnika, abym przyprowadził z powrotem mojego męża! Byłem naprawdę zdenerwowany i potrzebowałem pomocy, więc szukałem pomocy w Internecie i trafiłem na stronę internetową, która sugerowała, że ​​dr Bogaty może pomóc szybko odzyskać byłego chłopaka. Więc czułem, że powinienem spróbować. Skontaktowałem się z nim i powiedział mi, co mam robić, a ja to zrobiłem, a potem rzucił dla mnie zaklęcie miłosne. 22 godziny później mój mąż naprawdę zadzwonił do mnie i powiedział, że tak bardzo za mną tęskni. O mój Boże! Byłem taki szczęśliwy, a dziś znów jestem szczęśliwy z moim mężczyzną i radośnie żyjemy razem i dziękuję potężnemu czarodziejowi, dr. Bogu, jest tak potężny i postanowiłem podzielić się tutaj swoją historią. jeśli jesteś tutaj, a Twój Kochanek Cię odrzuca lub Twój mąż przeniósł się do innej kobiety, nie płacz już, skontaktuj się z doktorem Wealthy, aby uzyskać pomoc ... Oto jego e-mail, wealthylovespell@gmail.com
    Wykonuje również następujące zaklęcie
    Zaklęcie ciąży
    Czar miłości
    Zaklęcie powiększające penisa
    opryszczka
    Zwycięskie zaklęcie
    Jego WhatsApp +2348105150446
    Blog: wealthylovespell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Mąż zostawił mnie dla młodszej kobiety i byłam zdruzgotana. To było tak, jakby miała go pod wpływem złego zaklęcia, Saul z dnia na dzień zwrócił się przeciwko mnie bez żadnego ostrzeżenia. Zdarzyło się to w zeszłym roku, byłem zdesperowany, więc korzystałem z każdej strony rzucania zaklęć, którą udało mi się znaleźć, bez żadnych rezultatów. Przyjaciel wysłał mnie do dr Adeleke i skontaktowałem się z nim. Zaczął ze mną pracować w czerwcu. Dzięki całej jego wspaniałej pracy, mój mężczyzna i ja znów jesteśmy razem. Jestem tak szczęśliwy i zaszczycony, że mam po swojej stronie tak wspaniałą osobę jak ty. Dziękuję Ci! Skontaktuj się z aoba5019@gmail.com i na WhatsApp: + 27740386124

    OdpowiedzUsuń