poniedziałek, 6 stycznia 2014

Skąd masz wiedzieć, czy jemu jeszcze na tobie zależy?

To czy facetowi na tobie zależy, będziesz wiedzieć.

Będzie on miał zawsze czas dla ciebie. Będzie chciał cię widywać jak często będzie mógł, będzie cię zasypywać sms i czułymi słówkami. Powie ci, że jesteś najfajniejszą, najpiękniejsza dziewczyną z jaką był.
Jeśli facetowi na tobie zależy, jest to dość oczywiste.

Jeśli wyczuwasz intuicyjnie, że coś jest nie tak... to prawdopodobnie jest.

Przykro mi.

Jeśli facet się nie stara, olewa cię, nie ma dla ciebie czasu, a jesteście już ze sobą jakiś czas, oznacza, to że coś jest nie tak. On czuje się niepewnie, jest znudzony, albo najczęściej - ma cię w garści, nie musi się już starać, bo wiem, że będziesz na każde jego zawołanie. Kobiety swoim zachowaniem często same są winne takiej sytuacji.

Faceci mają to do siebie, że raz są ciepli, uroczy, a kiedy ty z zachwytu zrobisz mu 10 daniowy obiad i odprawisz mu taniec niczym dziwka na rurze w klubie gogo, on na drugi dzień może być obojętny i zimny.

Czujesz się wykorzystana wtedy? Jak on tak mógł?

Jeśli tak zrobił, to oznacza, że dajesz mu za dużo, a sama zadowalasz się byle czym.

Jeśli on powie ci komplement, powiedz mu, że uwielbiasz kiedy tak do ciebie mówi. Kiedy on zrobi ci śniadanie do łózka, powiedz mu, że on gotuje najlepiej na świecie. Chwal go. Faceci lubią być chwaleni, ale tylko wtedy kiedy naprawdę na to zasłużą.

Jeśli będziesz go chwalić, będziesz nim zauroczona. Czy zechce on zostawić kogoś, w kogo oczach jest taki super? 

Jeśli jemu na tobie zależy, prawdopodobnie, nie czytałabyś tego, ponieważ byłoby to oczywiste.

Najlepszym sposobem, na przypomnienie facetowi, jaka jesteś wspaniała, jest robienie wszystkiego odwrotnie niż byś chciała.

Zamiast starać się jeszcze bardziej, okaż mu trochę chłodu, ale bądź uprzejma. Nie odpisuj na każdego sms, albo odpisz po 2-3 godzinach, jeśli on jest przyzwyczajony, że odpisujesz po minucie. Wyłącz telefon na noc, niech on się zastanawia GDZIE TY U DIABŁA SIĘ PODZIEWASZ? Rano bądź miła i słodka jak brzoskwinka. Powiedz mu, że byłaś zmęczona.

Tutaj dobrze sprawdza się zasada, jeśli on jest dla ciebie chłodny, bądź dla niego dwa razy chłodniejsza. Jeśli, on się spodziewa czegoś po tobie (wypominania, użalania, narzekania, telefonu), nie rób tego.

Pod żadnym pozorem, nie próbuj go uwieść seksem, bo wtedy twoja ocena w jego oczach spadnie do poziomu krytycznego. Masz być pewna siebie i unieść się dumą, jeśli on ciebie ignoruje.

Czasami bywa tak, że nie ma sensu ratować związku i to nie jest ten jedyny. Kobieta intuicyjnie wie, kiedy tak jest, tylko niestety za bardzo się boi samotności. Nie bój się tego, jeśli macie być razem ,będziecie. Daj od siebie to co najlepsze, pokaż, że jesteś pewną siebie kobietą i jeśli on nie zareaguje, to rzuć go, bo nie zasłużył na ciebie.

3 komentarze:

  1. tydzen po roku bycia razem zostawił mnie chłopak, dla dziewczyny którą znał dwa tygodnie. Ona miała 17 lat, on 22 ja 23. Któregoś dnia poprostu zerwał kontakt. Wyciągnełam od niego prawdę. Twierdził że mnie kocha, tęskni, żależy mu na mnie, ale Sabina zawróciła mu w głowie i już nic nie poradzi. Niepoddałam się. Zamówiłam urok miłosny ze strony http://magicznerytualy.pl , po 4 tygodniach powrócił prosząc o przebaczenie

    OdpowiedzUsuń
  2. po 2 latach stwierdzil ze do niego nie pasuje, byl to dla mnie straszny cios nie spodziewałam sie tego...
    Nie mogłam sie pozbierac... nie miałam do kogo sie przytulic... nie potrafiłam normalnie funkcjonowac!!!
    Lzy pomagały tylko na chwile... Nie wytrzymywałam tego dluzej... samotnosc mnie dobijała...
    Jestem osoba bardzo wrazliwa i nie dawałam rady psychicznie
    Miałam ochote sie zabic i wiecej nie cierpiec!!!
    Zamówiłam wtedy urok miłosny u polecanego tutaj perun72@interia.pl – był to strzał w dziesiątkę. Ukochany wrócił i znowu jesteśmy ze sobą ogromnie szczęśliwi. Obiecuje że już nigdy mnie nie zostawi. Mam nadzieję że tak będzie.

    OdpowiedzUsuń