wtorek, 7 stycznia 2014

Jak wstawać wcześniej i dlaczego

Nigdy nie jest za późno, żeby zacząć robić coś nowego.

Kto z nas nie lubi pospać dłużej? Zwłaszcza zimą, kiedy na dworze jest jeszcze ciemno o 8 rano.

Ja wstaję zazwyczaj razem ze słońcem, czyli latem nawet o 5 rano, zimą, jeśli nie ustawię alarmu o 8.

Ale tak naprawdę uwielbiam wstawać wcześniej i mieć czas na zrobienie wszystkiego, co zawsze chcę zrobić, ale nigdy nie mam czasu.

ZALETY WCZESNEGO WSTAWANIA

Człowiek jest najbardziej produktywny wcześnie rano, po śniadaniu. Nasz organizm i umysł jest wypoczęty, zmartwienia dnia poprzedniego są bledsze i nic nie zaprząta naszej głowy.

Wcześnie rano, mamy zazwyczaj więcej energii na działanie, robimy plany na cały dzień i nie musimy się z niczym śpieszyć, ponieważ mamy ogrom czasu.

Jedną z moich ulubionych zalet jest to, że pozostali domownicy śpią, więc poranek jest spokojny i taaak bardzo relaksujący.

Wychowałam się w domu na wsi, dlatego było to szczególnie miłe uczucie latem lub wiosną, kiedy rano wychodziłam do ogrodu po świeżą sałatę i szczypiorek oraz zebrać jajka od kur. Świeże powietrze, rosa na trawie, ptaki ćwierkające, jakby szykowały się do koncertu, a gdzieś tam kogut zapiał radośnie.

Ale może ty mieszkasz w mieście, dlatego tutaj zaletą może być dla ciebie (czego zawsze zazdrościłam miastowym), poranne wyjście po bułki do małej osiedlowej piekarni.

CO MOŻNA ROBIĆ WCZEŚNIE RANO?

Wszystko!

1. Codzienna, poranna toaleta... kto ją lubi? Lubimy ją tylko wtedy chyba, kiedy mamy wypróbować nowo nabyty kosmetyk, ale mycie twarzy, wklepywanie kremów, mycie włosów to dla mnie osobiście męczarnia. Moja jedyna rada, dla tych, którzy tez nie lubią tych porannych zabiegów, jest zrobienie ich zaraz po wyjściu z łózka. Zanim postawisz czajnik na wodę, zanim wyjdziesz do sklepu i zanim sprawdzisz e-mail, idź do łazienki i zrób co musisz. Nie tylko obudzi cie to, ale też potem nie będziesz musiała się tym przejmować i oddasz się tylko przyjemnym czynnościom.

2. Poprzedniego dnia, zanim pójdziesz spać, zaplanuj co będziesz robić, jeśli obudzisz się np 2 godziny wcześniej. Pomyśl, co zjesz na śniadanie i co musisz w takim razie kupić, lub gdzie będziesz musiała pójść np. po bułki. Uwierz mi, myśl o smakowitym śniadaniu, które będzie na ciebie czekać, sama wyciągnie cię z łóżka. Nie planuj niczego skomplikowanego, ponieważ nie chcesz od rana sterczeć godzinę przy garach.


3. Ja wykorzystuję czas podczas śniadanie na naukę języka. Poświęcam na to przynajmniej 20 minut. Jest to niedużo, ale regularne powtarzanie materiału i uczenie się nowych słówek, po tygodniu daje niesamowite efekty.

4. Rano jest tez czas na BIEGANIE i inne formy aktywności! Oczywiście jeśli masz wystarczająco dużo czasu na zrobienie kilku kilometrów. Jeśli nie, to polecam kółko do ćwiczeń w domu. Kółko to jest niesamowite z kilku powodów. Po pierwsze rzeźbi brzuch. Naprawdę poczujesz jak twoje mięśnie brzucha napinają się i rozluźniają. Po drugie poprawiają postawę ciała - czyli działają na kręgosłup. Po trzecie wzmacniają mięśnie ramion. A najlepsze w tym jest to, że wystarczy naprawdę kilka powtórzeń dziennie, by zobaczyć efekty po tygodniu.

5. Od czasu do czasu, jeśli wstaniesz wcześnie, zanim zrobisz powyższe rzeczy, zastanów się gdzie możesz zobaczyć wschód słońca. Kiedy ostatni raz go widziałaś? Zobaczenie wschodu słońca może dać ci energię na cały dzień. Wyobrażasz sobie miny znajomych, jeśli oznajmisz im, że dzisiaj o 6 rano był wspaniały wschód słońca.

6. Poranne wstawanie daje ci czas na uporządkowanie myśli, na relaks. Dzień zaczynasz powoli, bez stresu. Nie musisz się o nic martwic. A przede wszystkim daje ci ogromna satysfakcję, że udało ci się!

JAK WSTAWAĆ WCZEŚNIEJ?

1. Nie planuj wczesnego wstawania, jeśli wiesz, że nie uda ci się pójść spać przed północą.

2. Ustaw alarm i nie kładź budzika, telefonu w zasięgu ręki.

3. Pomyśl o zaplanowanym śniadaniu.

4. Te 5 minut, które chcesz dłużej spędzić w łóżku nic ci nie dadzą.

5. Codzienne wczesne wstawanie staje się rutyna po jakimś czasie i nie będzie męczarnią, a przyjemnością.

A ty wstajesz wcześnie rano?

10 komentarzy:

  1. Postanowiłam w 2014 nie przeginać ze spaniem, więc do 8 to jest max( wtedy gdy nie muszę się rano zrywać z łóżka). I udaje mi się :)

    Czym się zajmujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem, jak to wytłumaczyć ... Jestem przytłoczony szczęściem, mówisz to i zdarza się dr Adeleke ... Omg! To jest bardziej jak cud. JesteśCie Bogiem posłanym do mnie... Kocham was i zawsze będę świadczył o waszych usługach dla innych ludzi, którzy również borykają się z problemami małżeńskimi. Przez całe życie składasz żywe świadectwo. Mój człowiek powrócił zgodnie z twoim słowem. Wszystko dzięki Tobie, dr Adeleke. Zawsze będę ci wdzięczny, błogosławię cię, błogosławię was! Zdrowia!!! Każdy, kto ma podobny problem w swoim domu małżeńskim powinien skontaktować się z tym wielkim caster zaklęcie, może to być pomocne. Skontaktuj się z dr Adeleke na swojej stronie internetowej lub e-mail.
      Adres e-mail: aoba5019@gmail.com
      Zadzwoń / WhatsApp numer: + 27740386124

      Usuń
  2. Cześć, mam na imię Agnieszka Mary, ale mieszkam w Waterton Lakes National Park w Kanadzie z moim mężem. Słowa te nie wyjaśniają, jak bardzo jestem podekscytowany na przywrócenie mojego zepsutego małżeństwa, a teraz mój mąż wrócił całkowicie, pozostawiając mnie i nasze dzieci na inną kobietę. Jesteśmy małżeństwem od wielu lat, a podczas naszego małżeństwa doszło do serii walk, które trwały, aż w końcu wyjechał z naszymi dziećmi i przeprowadził się do Melbourne, by być z inną kobietą. Zablokował wszystkie środki kontaktu, unieważniając komunikację. Czułem, że moje życie się skończyło, a moje dzieci myślały, że już nigdy nie zobaczą swojego ojca. Starałem się być silny tylko dla moich dzieci, ale nie mogłem kontrolować bólów, które dręczyły moje serce, byłem pochłonięty przez smutek i ból, ponieważ naprawdę go kochałem. Każdego dnia i nocy myślę o nim i zawsze chciałbym, żeby wrócił ze mną, dosłownie szaleję i potrzebuję boskiej interwencji, więc opowiedziałem każdy mój problem mojemu przyjacielowi, który kiedyś miał podobne wyzwania. Odesłała mnie do bardzo wpływowego człowieka o nazwisku DoctorIgbinovia. Powiedziała, że ​​był jedynym powodem szczęścia, którym cieszyła się do dziś. Drigbinovia może pomóc naprawić zerwane relacje, powiedziała, że ​​muszę go osądzić. Skontaktowałem się z nim na jego adresach e-mailowych doctorigbinovia93@gmail.com, a on dał mi instrukcje, co mam zrobić, a potem zrobił zaklęcie miłosne dla mnie. Ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu, po trzech tygodniach mój mąż zadzwonił do mnie i powiedział mi, że tęsknił za nami tak bardzo jak dzieci, byłem tak zaskoczony, moje serce było pełne radości i podniecenia i zacząłem ocieniać moje łzy. Przeprosił za swój błąd i przeprosił za ból, jaki wyrządził mi i dzieciom. Tak do nas wrócił, z wielką miłością i radością, i od tego dnia nasze małżeństwo było teraz silniejsze niż wcześniej. Dzięki Drigbinovi jest bardzo potężny, więc postanowiłem podzielić się moją historią ze względu na te kobiety i mężczyzn który doświadczył tego, co się stało. Chcę, żebyś wiedział, że istnieje rozwiązanie. Drigbinovia jest rozwiązaniem, prawdziwym i potężnym spellcasterem, który modlił się o to, by przez długi czas pomagał kobietom i dzieciom w czasie bólu. Ma też czary do leczenia HIV, raka itp. DOBRE SZCZĘŚCIE

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłem tak przygnębiony, gdy mój mąż zostawił mi inną kobietę, ponieważ miałem raka po ślubie od 5 lat. Próbowałem poprosić go, aby do mnie wrócił, odmówił i powiedział, że nie ma już dla mnie uczuć po tym wszystkim poświęcenie zrobiłem wszystko, ponieważ go kocham, cały czas mnie bije, a mimo to wytrzymuję i płaczę cały dzień. Stałem się smutną kobietą po tym, jak wszyscy razem przeszliśmy, po całej miłości, którą dzieliłem w przeszłości, nie wyobrażałem sobie życia bez niego, ponieważ moja miłość do niego była bezcenna w handlu z jakiegokolwiek powodu. Pewnego dnia, kiedy przechodzę przez Internet, zobaczyłem wiele komentarzy na temat możliwości wyleczenia raka i przywrócenia byłego męża i postanowiłem spróbować go zobaczyć, kontaktując się z nim pod adresem doctorosagiede75@gmail.com i natychmiast odpowiedziałem mu i wyjaśniłem co przechodziłem, powiedział mi, że ta druga kobieta używała voodoo, więc zostawił mnie dla niej, pomimo mojej troski o niego i obiecał mi pomóc odzyskać mojego kochanka, a także pomóc mi, stawiam mu mylące czary, walcząc w przyszłości, iw najkrótszym czasie wszystko się zaczęło, ponieważ obaj wiedzą, że zdał sobie sprawę, że nigdy nie został dla niego wyprostowany, a za pięć dni mój mąż był w moim domu i czekał, aż wrócę z pracy, a potem poszedłem do szpitala w celu sprawdzenia, a ja byłem wolny od raka, a kiedy zaczął mówić, że jest mu przykro, nigdy nie wiedział, co go czeka. dziękuję doktorze osagiede, jestem teraz szczęśliwy z moim mężem i wszystko idzie teraz gładko. skontaktuj się z doctorosagiede za każde zaklęcie zemsty i zaklęcia z powrotem lub uzdrowienie za jakąkolwiek chorobę taką jak rak i HIV poprzez doctorosagiede75@gmail.com powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  4. To musi być świadectwo, które każdy musi przeczytać, jestem tutaj, aby cały świat wiedział o człowieku, który uratował mój związek, a ten wielki człowiek nazywa się dr IZOYA. Rzeczywiście zrobił dla mnie świetną robotę, przywożąc mojego byłego kochanka, który mnie opuścił, i obiecał, że już nigdy więcej nie wróci do mnie. Dzięki temu zdałem sobie sprawę, że przekazanie światu szczegółów dr IZOYA zrobi wiele dobrego dla tych, którzy mają złamane domy lub relacje dla niego, aby pomóc ci naprawić ten zepsuty związek lub twoje małżeństwo. Możesz skontaktować się z nim za pośrednictwem jego adresu e-mail: drizayaomosolution@gmail.com. Skontaktuj się z nim i zobacz, jak Twój problem zostanie rozwiązany w ciągu 24 godzin. Specjalizuje się również w następujących sprawach ...
    (1) Chcesz swojego eks.
    (2) Chcesz awansować w swoim biurze.
    (3) Chcesz, aby mężczyźni / kobiety podążali za tobą.
    (4) Chcesz dziecko.
    (5) Jesteś przedsiębiorcą i chcesz wygrać kontrakty
    (6) Chcesz, żeby twój mąż był twój na zawsze
    (7) Potrzebujesz pomocy duchowej.
    (8) Zostałeś oszukany i chcesz odzyskać utracone pieniądze.
    (9) Zatrzymaj rozwód
    (10) Wywoływanie rytuałów pieniężnych
    (11) Wygraj wybory

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedy znalazłem dr Padmana, desperacko potrzebowałem przywrócić mojego byłego kochanka. Zostawił mnie dla innej kobiety. Stało się to tak szybko i nie miałem nic do powiedzenia w tej sytuacji. Po prostu rzucił mnie po 2 latach bez wyjaśnienia. Kontaktuję się z dr. Padmanem przez jego stronę internetową, a on rzucił zaklęcie miłosne, aby pomóc nam wrócić. Krótko po tym, jak rzucił zaklęcie, mój chłopak zaczął pisać do mnie SMS-y i poczuł się okropnie z powodu tego, przez co mnie przedłożył. Powiedział, że jestem najważniejszą osobą w jego życiu i teraz o tym wie. Odkąd Dr. Padman mi pomógł, mój partner jest bardzo stabilny, wierny i bliższy mnie niż wcześniej. Bardzo polecam dr Padmana każdemu, kto potrzebuje pomocy. padmanlovespell@yahoo.com m. {padmanlovespell@yahoo.com m} zadzwoń do Whatspp: +1 949 229 3867.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oto moje świadectwo z Heart Warming zadłużony klient (Anita ze Stanów Zjednoczonych) Sir musiałem odpisać do ciebie, choć jestem w pracy teraz poinformować, że zaklęcie z powodzeniem pracował, a on wrócił do mnie tak jak pan powiedział, że sir. Piękna czerwona róża została właśnie przywieziona do mojego miejsca pracy od człowieka, z którą się z tobą skontaktowałem 20 marca. Sir jestem tak szczęśliwy, aby powiedzieć to całemu światu teraz, że wrócił do mnie przez potężne zaklęcia wczoraj około 6:00pm. Wszystko wyszło tak, jak pan to powiedział. Nie ma już wątpliwości. Trudno mi w to uwierzyć. To naprawdę zaskakujące! Dziękuję bardzo dr ADELEKE za tkanie magiczne moce na mnie, i zjednoczenie mnie i mojego ex wraz z najwyższej mocy. kontakt w celu uzyskania pomocy za pośrednictwem WhatsApp +27740386124 lub e-mail: aoba5019@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem, jak to wytłumaczyć ... Jestem przytłoczony szczęściem, mówisz to i zdarza się dr Adeleke ... Omg! To jest bardziej jak cud. JesteśCie Bogiem posłanym do mnie... Kocham was i zawsze będę świadczył o waszych usługach dla innych ludzi, którzy również borykają się z problemami małżeńskimi. Przez całe życie składasz żywe świadectwo. Mój człowiek powrócił zgodnie z twoim słowem. Wszystko dzięki Tobie, dr Adeleke. Zawsze będę ci wdzięczny, błogosławię cię, błogosławię was! Zdrowia!!! Każdy, kto ma podobny problem w swoim domu małżeńskim powinien skontaktować się z tym wielkim caster zaklęcie, może to być pomocne. Skontaktuj się z dr Adeleke na swojej stronie internetowej lub e-mail.
    Adres e-mail: aoba5019@gmail.com
    Zadzwoń / WhatsApp numer: + 27740386124

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkowicie ufałem doktorowi ADELEKE całkowicie od czasu, kiedy rozmawiałem z nim w okresie, gdy mój narzeczony opuścił mnie po 5 latach naszego związku, rozpoczął pracę nad zaklęciem na moim narzeczonym i dał mi tyle zapewnienia i gwarantował, że jedzie żeby mój narzeczony stanął na nogi w ciągu zaledwie 24 godzin od rzucenia zaklęcia. Byłem tak pewny swojej pracy i tak jak powiedział na początku, mój narzeczony w końcu do mnie wrócił, tak, wrócił z całym sercem, Miłością, troską, emocjami i kwiatami, i teraz jest lepiej. Bez wahania poleciłbym tego potężnego rzucającego zaklęcia każdemu, kto potrzebuje pomocy .. kontakt: Dr ADELEKE na WhatsApp +27740386124 lub e-mail; aoba5019@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dr Adeleke jest afrykańskim kapłanem voodoo i potężnym rzucającym zaklęcia miłosne. Z wielkim szacunkiem i honorem dla prawdziwego rzucającego zaklęcia, dr Adeleke, który przywiózł moją dziewczynę po walce, którą z nią toczyłem. Widziałem różne świadectwa tego, jak dr Adeleke ma pomogło tak wielu ludziom odzyskać partnerów. Skontaktowałem się z doktorem Adeleke w sprawie zaklęcia miłosnego, a on zapewnił mnie, że odzyskam swojego partnera w ciągu 24 godzin, kiedy zaklęcia zostały rzucone. Tak jak powiedział, moja kobieta wróciła i błagała o przebaczenie. wszystko dzięki wspaniałemu człowiekowi dr Adeleke, więc moja rada jest dla wszystkich, którzy mają ten sam problem, aby skontaktować się z nim przez EMAIL: aoba5019@gmail.com
    Whats-App: +27740386124

    OdpowiedzUsuń